Timp de generatii am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii iniduali care ne aduc mai aproape de succes pasiunea munca sustinuta talentul si norocul. com si autor Cum sa livrezi fericire Publica 2012.
Tony Hsieh CEO Zappos.
Dan Ariely autor Irational in mod previzibil Publica 2010 Adam Grant defineste o cale de a obtine succesul bazata pe modul in care interactionam cu clientii si colegii nostri dar si o modalitate total noua de a adminstra si creste o afacere.
Grant incurajeaza si ne demonstreaza importanta comportamentelor prosociale.
A da si a lua este o lectura fundamentala Robert Cialdini autor Pre-suasiune A da si a lua risipeste credinta inradacinata care ii identifica pe cei care daruiesc cu niste caractere slabe iar pe profitori cu niste inizi puternici.
Pe langa caracterul fundamental inaltator al tezei pe care o sustine cititorii vor fi absolut incantati de modul in care o face.
Adam Grant In aceasta carte Adam Grant ne aduce dovezi de netagaduit pentru o abordare revolutionara asupra modului in care gandim succesul atat in afaceri cat si in viata de zi cu zi.
Dar daca o faceti numai de dragul succesului probabil nu va avea efect.
Iar daca deocamdata tindeti sa fiti profitori s-ar putea sa va tenteze o reorientare in directia darniciei incercand sa dobanditi abilitatile acestei rase umane in necontenita crestere a celor care dobandesc succesul oferind ceva celorlalti.
Daca sunteti niste donatori care se sacrifica veti gasi o multime de idei care sa va ajute sa urcati de la baza catre varful piramidei succesului.
Cand veti fi sfarsit de citit aceasta carte s-ar putea sa reconsiderati unele dintre presupozitiile voastre fundamentale privind succesul.
Pe cand profitorii isi doresc sa obtina cat mai multe de la ceilalti fara a da nimic in schimb iar negustorii cauta un schimb avantajos pentru ambele parti implicate donatorii sunt acel gen rar de oameni care contribuie decisiv la succesul celorlalti fara insa a cere ceva in schimb.
S-a dovedit faptul ca atat la locul de munca cat si in viata de zi cu zi oamenii actioneaza fie ca un donator fie ca un profitor negustor.
Dar in ziua de azi succesul devine din ce in ce mai dependent de modul in care interactionam cu ceilalti.
Timp de generatii am fost obisnuiti sa fim atenti doar la factorii iniduali care ne aduc mai aproape de succes pasiunea munca sustinuta talentul si norocul