Act Like a Leader, Think Like a Leader. Updated Edition, Revised ed, Hardback/Herminia Ibarra

Act Like a Leader, Think Like a Leader. Updated Edition, Revised ed, Hardback/Herminia Ibarra

Detalii Act Like a Leader, Think

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
207.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Act Like a Leader, Think - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Act Like a Leader, Think de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Act Like a Leader, Think Like a Leader. Updated Edition, Revised ed, Hardback/Herminia Ibarra din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 207.99 Lei

Caracteristicile produsului Act Like a Leader, Think

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Act Like a Leader, Think Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Act Like a Leader, Think de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Herminia Ibarra Number of pages: 256 Publication date: 2023 Dimensions: 165 x 242 x 26 Cover type: Hardback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Act Like a Leader, Think Like a Leader. Updated Edition, Revised ed, Hardback/Herminia Ibarra - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press