Shawn Doyle este speaker certificat specializat in procesul de invatare si dezvoltare pasionat de potentialul uman si adept al conceptului de perfectionare continua.
Asadar incepe sa dai chiar acum un impuls serviciilor pe care le oferi clientilor revolutionandu-le.
In plus mediul in care lucrezi va fi unul extrem de placut si iti va aduce doar satisfactii.
Speram ca povestile reale din aceasta lucrare sa te inspire cu adevarat si sa te ajute sa te pozitionezi pe piata intr-o maniera cu adevarat solida.
clientii nu numai ca vor reveni sa cumpere de la tine dar te vor recomanda si altora.
De asemenea nu vei mai avea costuri atat de mari cu marketingul.
In aceasta carte practica si usor de citit vei descoperi zece povesti care au darul sa te inspire si care te vor ajuta sa le oferi celor care apeleaza la tine niste servicii de calitate.
Indiferent ca detii o firma mica ca esti managerul unui departament de relatii cu clientii sau ca lucrezi pur si simplu in acest domeniu lucrarea de fata iti va arata cum sa fii mult mai performant si sa iti transformi clientii in adevarati fani.
Este invitata frecvent la erse emisiuni de televiziune si a scris numeroase articole pentru publicatii de top.
Excelenta in serviciile oferite clientilor poate face diferenta intre o companie mediocra si una profitabila.
Compania ei ofera programe de training axate pe dezvoltarea personala a celor din domeniul produselor de lux.
Lauren Anderson este consilier si mentor dar si un speaker foarte bine cotat.
Programele de pregatire ale lui Shawn ajuta angajatii sa devina mai eficienti atat pe plan profesional cat si in viata de zi cu zi.
In ultimii 22 de ani s-a dedicat dezvoltarii si implementarii programelor de pregatire pentru formarea echipelor comunicare creativitate si leadership.
Shawn Doyle este speaker certificat specializat in procesul de invatare si dezvoltare pasionat de potentialul uman si adept al conceptului de perfectionare continua