An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing. Tools and Techniques Using SPSS and R, Paperback/Ahmad Daryanto

An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing. Tools and Techniques Using SPSS and R, Paperback/Ahmad Daryanto

Detalii An Introduction to Quantitative Research

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
303.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Taylor & Francis Ltd

Produs actualizat în urmă cu 2 zile
Descriere YEO:

An Introduction to Quantitative Research - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești An Introduction to Quantitative Research de la Taylor & Francis Ltd, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing. Tools and Techniques Using SPSS and R, Paperback/Ahmad Daryanto din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 303.99 Lei

Caracteristicile produsului An Introduction to Quantitative Research

  • Brand: Taylor & Francis Ltd
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 02-07-2025 08:03:08

Comandă An Introduction to Quantitative Research Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda An Introduction to Quantitative Research de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This introductory text covers the foundational concepts and statistical applications of quantitative research techniques using SPSS and R. Using step-by-step examples throughout, the book is designed to make this complex subject accessible to students with no background in quantitative methods. Publisher: Taylor & Francis Ltd Author(s): Ahmad Daryanto Illustration(s): 16 Tables, black and white; 281 Halftones, black and white; 281 Illustrations, black and white Number of pages: 454 Publication date: 2025 Dimensions: 174 x 246 x 29 Cover type: Paperback / softback

An Introduction to Quantitative Research Methods for Marketing. Tools and Techniques Using SPSS and R, Paperback/Ahmad Daryanto - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Taylor & Francis Ltd