Art of Being Indispensable at Work. Win Influence, Beat Overcommitment, and Get the Right Things Done, Hardback/Bruce Tulgan

Art of Being Indispensable at Work. Win Influence, Beat Overcommitment, and Get the Right Things Done, Hardback/Bruce Tulgan

Detalii Art of Being Indispensable at

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
90.22 Lei 160.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Art of Being Indispensable at - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Art of Being Indispensable at de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Art of Being Indispensable at Work. Win Influence, Beat Overcommitment, and Get the Right Things Done, Hardback/Bruce Tulgan din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 90.22 Lei

Caracteristicile produsului Art of Being Indispensable at

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 16-12-2024 01:51:40

Comandă Art of Being Indispensable at Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Art of Being Indispensable at de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

Art of Being Indispensable at Work. Win Influence, Beat Overcommitment, and Get the Right Things Done, Hardback/Bruce Tulgan - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press