Descriere YEO:
Arta de a citi gandurile - Disponibil la carturesti.ro
Pe YEO găsești Arta de a citi gandurile de la Trei, în categoria Carte.
Indiferent de nevoile tale, Arta de a citi gandurile | Henrik Fexeus din categoria Carte îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Arta de a citi gandurile
- Departament: gaming-carti-birotica
- Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.
Preț: 49 Lei
Caracteristicile produsului Arta de a citi gandurile
- Brand: Trei
- Categoria: Carte
- Magazin: carturesti.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Arta de a citi gandurile Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Arta de a citi gandurile de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Citirea gandurilor nu este un mit. Este o realitate. Doar ca este putin diferita de ceea ce isi imagineaza majoritatea oamenilor. Cu instrumentele pe care le ofera aceasta carte, vei afla imediat ce gandeste si simte cealalta persoana si vei putea sa-i influentezi
gandurile si sentimentele. Cand vei observa expresiile afisate pe fata sa, ii vei descifra emotiile. Vei putea detecta imediat orice lipsa de onestitate sau minciuna. Vei invata sa fii atent la modul in care ceilalti isi folosesc limbajul corpului si vocea atunci cand comunica. Folosind acelasi limbaj al corpului si acelasi ton al vocii ca interlocutorul tau, vei obtine intotdeauna o comunicare limpede si o intelegere precisa a lucrurilor pe care doresti sa le impartasesti: la o intalnire romantica, la un interviu pentru angajare sau in familie.
Henrik Fexeus are mai multe formari in comunicare si abilitati mentale, NLP si hipnoza. A scris sase carti care au fost traduse in 20 de limbi. A produs si gazduit un show de succes pentru Televiziunea Suedeza, \'Mind Storm\'. Organizeaza si sustine conferinte pe tema citirii gandurilor, comunicarii nonverbale, limbajului trupului, precum si a tehnicilor de manipulare si infl uenta psihologica in mass-media, publicitate, propaganda.