Descriere YEO:
Pe YEO găsești Arta de a influenta. Analiza de la Polirom, în categoria Psihologie.
Indiferent de nevoile tale, Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare - Alex Mucchielli din categoria Psihologie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 32.15 Lei
Caracteristicile produsului Arta de a influenta. Analiza
- Brand: Polirom
- Categoria: Psihologie
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 14-08-2025 02:14:33
Comandă Arta de a influenta. Analiza Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Arta de a influenta. Analiza de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Traducere din limba franceza de Mihaela Calcan Pentru a-i
influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte.
Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare el propune o metoda simpla de analiza a
tehnicilor de influentare pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare publicitate si propaganda dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi in familie sau in contexte didactice. Din cuprins Influentarea prin manipularea emotiilor Influentarea prin manipularea intereselor Apelul la norme pentru construirea pozitionarilor dubla mediere in influentare Manipularea relatiilor Manipularea situatiilor de munca prin crearea relatiei de incredere Manipularea identitatilor
Alex Mucchielli unul dintre cei mai reputati specialisti in stiintele comunicarii a fost profesor la Universitatea Paul Valery-Montpellier III unde a fondat departamentul de stiinte ale informarii si comunicarii. Dintre volumele publicate amintim Theorie systemique des communications 1999 Etudes de communication. Le dialogue avec la technologie coord. 2006 Communication et influence. Approche situationnelle 2008 Situation et communication 2010 . De acelasi autor la Editura Polirom au mai aparut Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale coord. 2002
Arta de a comunica. Metode forme si psihologia situatiilor de comunicare 2005 2015 si Comunicarea in institutii si organizatii 2008 .