Descriere YEO:
Pe YEO găsești Audiobook. Idei cu lipici - de la Chip Heath, în categoria Audiobook.
Indiferent de nevoile tale, Audiobook. Idei cu lipici - Chip Heath, Dan Heath din categoria Audiobook îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Caracteristici și Avantaje ale produsului Audiobook. Idei cu lipici -
- Departament: tv-audio-video-foto
- Îți aduce cele mai noi tehnologii în domeniul foto-video și audio.
Preț: 77 Lei
Caracteristicile produsului Audiobook. Idei cu lipici -
- Brand: Chip Heath
- Categoria: Audiobook
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 21-11-2024 01:37:06
Comandă Audiobook. Idei cu lipici - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Audiobook. Idei cu lipici - de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Idei cu
lipici. De ce unele idei supravietuiesc, iar altele pier Bestseller New York Times
Idei cu
lipici / Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die de
Chip si Dan
Heath este un audiobook exceptional pentru toti cei care lucreaza in mod obisnuit cu ideile: jurnalisti, antreprenori, profesori sau politicieni si un manual excelent pentru toti cei care nu lucreaza in niciunul dintre aceste domenii, dar care, iubesc ideile si aspira sa le aiba… Daca esti unul dintre colectionarii de idei ai lumii, cei doi autori te invita in lumea plina de mister a conceptelor, iti prezinta tot felul de idei cu
lipici (povesti de succes) care au schimbat opiniile si comportamentul celor care le-au receptat, si apoi le demonteaza pentru tine cu scopul de a intelege cum sunt alcatuite. Observam in final ca oricine poate crea „idei cu lipici”, adica, idei persistente, care sa fie intelese, tinute minte si sa aiba un impact de durata, cu conditia de a intelege cele sase principii ale ideilor remarcabile. Autorii cartii,
Chip si Dan
Heath au descoperit la un moment dat ca ii uneste ceva mai mult decat stransa legatura fraterna, si anume, pasiunea pentru ideile cu lipici! Acestia studiau deja de 10 ani, fiecare in domenii total diferite, felul in care persista ideile, cand, au ajuns la unison la aceeasi intrebare: De ce unele idei au succes, in timp ce altele dau gres? Framantarile lui
Chip Heath, profesor de comportament organizational la Scoala de Studii Postuniversitare de la Universitatea Stanford si ale lui Dan Heath, consultant la Duke Corporate Education si cofondator al Thinkwell, o companie ce publica manuale digitale, s-au materializat in cartea de fata, care, isi propune sa iti schimbe fundamental modul in care vei comunica. Iti plac ideile? Hai in lumea lor!
Idei cu lipici este la randul lui un audiobook cu lipici, datorita exemplelor foarte inspirat alese pe care le folosesc autorii pentru a-si exemplifica conceptele teoretice prezentate, dar, si, mai ales, datorita modului interactiv de redactare. Autorii au grija sa nu te plictisesti implicandu-te activ in auditie. Ei iti dau mereu cate un exercitiu de rezolvat, menit sa te ajute sa intelegi mai bine ideile cu lipici ale audiobookului, dar si sa iti mentina treaz interesul. • De ce sunt inca citite profetiile lui Nostradamus dupa 400 de ani? • De ce constituie o sursa de inspiratie povestirile in genul Supei de pui pentru suflet? • De ce persista leacuri babesti ineficiente? Autorii isi incep demersul scriitoricesc intrebandu-se, de ce legendele urbane, teoriile conspiratiei sau panica unor boli inchipuite ce ameninta sanatatea publica se raspandesc atat de repede, in timp ce politicienii, jurnalistii, profesionistii din publicitate si antreprenorii au probleme in a face ca ideile lor sa prinda la publicul tinta si sa persiste. Cu alte cuvinte, de ce unele idei au lipici in timp ce altele sunt sortite esecului? Dupa ce ne prezinta cateva legende urbane care au avut si inca mai au o putere incredibila de a schimba opinii si comportamente asupra majoritatii, precum: legenda hotilor de rinichi, legenda celor care au atacat traditia de Halloween sau povestea floricelelor de porumb, cei doi autori ajung la concluzia ca oricine poate fi autorul unei idei cu lipici, chiar si un anonim, dat fiind faptul ca stiinta crearii ideilor cu lipici se poate invata. Fratii Heath identifica sase caracteristici comune tuturor ideilor cu lipici si ni le dezvaluie pe parcursul cartii cu scopul de a ne ajutata sa devenim, la randul nostru, autori de idei cu lipici. Durata audiobook: 10 ore si 27 minute Lectura: Traian Maicanescu SIMPLU Ceea ce vrem sa spunem prin simplu este sa gasesti esentialul ideii. De exemplu, esenta acestei carti este: exista doi pasi pentru a-ti face ideile persistente. Pasul unu este sa gasesti esentialul si pasul doi este sa il transpui folosind lista SUCCES (n.r: Simple, Unexpected, Concrete, Credible, Emotional, Stories / Simplu, Neasteptat, Concret, Credibil, Emotional, Povesti). Dupa cum vom vedea pe parcursul acestui capitol, ide