#html-body [data-pb-style=MS2X9AF]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Lucrarea propune o abordare nouă a procesului de evaluare bazată pe învățarea rațională a geografiei, satisfăcând cerințele disciplinei școlare, dar și pe cele ale exigențelor examenului de bacalaureat. baremele asociate testelor, care permit atât verificarea rezolvării lor, cât și o certificare a calității învățării.. 20 de teste cu un pronunțat caracter integrat, care ofertează o gamă foarte largă de întrebări, sarcini de lucru și probleme; numărul de teste este suficient de mare pentru a acoperi toate întrebările și așteptările posibile; 5. 4. itemi de autoevaluare pe suporturi cartografice, care permit fixarea pe hărți a elementelor geografice. date de informare, plasate la începutul culegerii (care nu sunt destinate memorării) și elemente complementare (mici prezentări ale țărilor din programa de examen și regiunile geografice ale României); datele de informare exced sensibil cerințele de examen; sunt actualizate după surse sigure și credibile; 3. elemente de reper, în care este încurajată învățarea rațională prin intermediul suporturilor cartografice; 2.
Culegerea de față cuprinde: 1. #html-body [data-pb-style=MS2X9AF]{justify-content:flex-start;display:flex;flex-direction:column;background-position:left top;background-size:cover;background-repeat:no-repeat;background-attachment:scroll}Lucrarea propune o abordare nouă a procesului de evaluare bazată pe învățarea rațională a geografiei, satisfăcând cerințele disciplinei școlare, dar și pe cele ale exigențelor examenului de bacalaureat