Lectiile au urmatoarea structura secventiala: Stiu deja – reaminteste elevilor competentele cognitive dobandite in lectiile anterioare
Observ si descopar – cuprinde activitati de invatare.
Multe dintre aplicatii sunt jocuri; ele constituie o modalitate de invatare activa adecvata copiilor de 11 ani, care inca se joaca!.
Manualul propuneacti vitati diverse si atractive, care sa raspunda fi ecarui tip de inteligenta (conform inteligentelor multiple-Howard Gardner).
Am invatat si aplic – in aceasta secventa, accentul este pus pe aplicatii menite sa consolideze noile achizitii ale elevului, dar si o scurta evaluare.
S-a urmarit optimizarea volumului de informatii astfel incat lectiile sa aiba o intindere echilibrata.
Activitatile permit elevului sa descopere noile continuturi, printr-un proces de invatare dirijata
Descopar si invat – cuprinde noile continuturi.
Prin parcurgerea acestei secvente, elevii, sub indrumarea profesorului, isi dezvolta structurile cognitive si operative, devenind coparti cipanti la propria instruire.
Lectiile au urmatoarea structura secventiala: Stiu deja – reaminteste elevilor competentele cognitive dobandite in lectiile anterioare
Observ si descopar – cuprinde activitati de invatare