Manualul scolar a fost aprobat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin ordinul de ministru nr.
Dezvoltarea durabilaRecapitulareEvaluareRecapitulare generalaEvaluare finalaRecapitulare clasele V – VIIIRaspunsuriRecomandari, Bibliografie.
Importanta pastrarii biodiversitatii.
Resurse energetice ale planetei5.
Omul si tehnologia4.
Cancerul3.
Boli nutritionale2.4.
Astmul2.3.
Alergiile2.2.
Boli influentate de factorii de mediu si de propriul comportament2.1.
Investigarea ecosistemelor antropizate2.
Calitatea soluluiActivitati practice.
Calitatea apei1.3.
Calitatea aerului1.2.
Calitatea aerului, a apei si a solului1.1.
Factorii care au intervenit in evolutia omuluiRecapitulareEvaluareUNITATEA 3 - SANATATEA OMULUI SI A MEDIULUI1.
Locul omului in sistemul de clasificare al vietuitoarelor5.2.
Evolutia omului5.1.
Factori ai evolutiei5.
Dovezi ale evolutiei4.
Teorii ale evolutiei – Evolutia ideilor despre evolutie3.
Teorii despre originea vietii2.2.
Teorii despre originea si evolutia vietii2.1.
Notiuni generale despre evolutie2.
Factorii mutageni si consecintele mutatiilorProbleme rezolvate si alte probleme de geneticaRecapitulareEvaluareUNITATEA 2 - EVOLUTIONISM1.
Transmiterea ereditara a unor caractere normale si patologice3.4.
Caractere dominante si caractere recesive3.3.
Rolul gametilor si al fecundatiei3.2.
Transmiterea materialului genetic3.1.
Cariotipul3.
Structura moleculei de ADN2.4.
Structura cromozomului2.3.
Notiuni generale despre materialul genetic2.2.
Materialul genetic2.1.
Ereditatea si variabilitatea2. 5859/21.10.2020.
UNITATEA 1 - NOTIUNI GENERALE PRIVIND EREDITATEA SI VARIABILITATEA LA OM1.
Manualul scolar a fost aprobat de Ministerul Educatiei si Cercetarii prin ordinul de ministru nr