Descriere YEO:
Bla Bla Bla joc de - Disponibil la libris.ro
Pe YEO găsești Bla Bla Bla joc de de la -, în categoria Educative.
Indiferent de nevoile tale, Bla Bla Bla joc de societate Djeco din categoria Educative îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 92.65 Lei
Caracteristicile produsului Bla Bla Bla joc de
- Brand: -
- Categoria: Educative
- Magazin: libris.ro
- Ultima actualizare: 29-11-2024 01:35:30
Comandă Bla Bla Bla joc de Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Bla Bla Bla joc de de la libris.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Varsta recomandata: +7 ani. Un joc potrivit pentru intreaga familie. Incurajeaza asocierile amuzante, deductia, stimuleaza creativitatea si comunicarea, imbogateste limbajul. Pentru fiecare dintre cele trei variante posibile de joc (poveste, autoportret, asociere simpla) trebuie sa stii cum sa iti alegi argumentele deoarece judecatorul alege doar un castigator la fiecare tura. Jocul contine: 240 de carti, un zar. Confectionat din materiale si vopsele non toxice conform reglementarilor EN71&ASTM. Producator:
Djeco, Franta AVERTISMENT! Contraindicat copiilor sub 3 ani. A se folosi sub directa supraveghere a unei persoane adulte. Varsta recomandata: 7-99 ani. Pentru 3-5 jucatori. Contine: 240 de carti ilustrate, 1 zar. Scopului jocului: sa aduni cat mai multe carti. Pregatirea jocului: Inainte de a incepe jocul se decide: fie durata jocului (la expirarea acestuia, cel care are cele mai multe carti castiga), fie cate puncte trebuie sa adune un jucator pentru a castiga. Fiecare jucator primeste cate 5 carti. Restul raman pe masa de joc, in teanc. Reguli de joc: Incepe cel mai varstnic jucator. El va avea rolul de ”judecator” si va da cu zarul. In functie de imaginea de pe zar, jucatorii respecta regulile pentru una dintre cele 3 variante de joc: 1. Asocierea de carti: ”judecatorul” intoarce prima carte din teancul de jos. Ceilalti jucatori trebuie sa asocieze acestei carti, una pe care o aleg din cele care le au in mana (de ex. judecatorul intoarce o carte cu vaca; jucatorii pot asocia in functie de ce au in mana, o carte cu lapte (produs de vaca), o rata (alt animal domestic), un peisaj de tara (context comun), etc. Odata ce toti jucatorii au pus jos cate o carte pentru asociere, asezand-o cu fata in sus in fata lor, incep sa explice motivul asocierii, vorbind in ordinea acelor de ceasornic. Judecatorul alege cea mai potrivita explicatie si asociere. Ii da cartea intoarsa la inceputul turei celui care a facut asocierea buna, si astfel a castigat un punct! Cartea se pastreaza langa jucatorul care a castigat-o pana la finele jocului. Cartile puse pentru asociere se intorc si se pun sub teancul cu carti. Fiecare ia o alta carte de jos, astfel ca pe timpul jocului toti sa aiba cate 5 carti in mana. Vine randul urmatorului jucator sa fie judecator. 2. Povestea: judecatorul intoarce prima carte din teancul de jos. Jucatorii aleg 2 carti din cele care le au in mana, si impreuna cu cartea intoarsa de judecator, vor forma o poveste. Aseaza cele 2 carti in fata lor, si atunci cand le vine randul, fiecare spune povestea inventata pe baza celor 3 carti. Judecatorul decide care poveste este cea mai buna si ii da cartea intoarsa la inceputul turei aceluia dintre jucatori. Jucatorul care a inventat cea mai buna poveste a castigat astfel 1 punct (1 carte). Cartea se pastreaza langa jucator pana la finele jocului. Cartile puse jos pentru povesti se intorc si se pun sub teancul cu carti. Fiecare ia alte 2 carti de jos, astfel ca pe timpul jocului toti sa aiba cate 5 carti in mana. Este randul urmatorului jucator sa fie judecator. 3. Autoportret: fiecare jucator alege din cartile pe care le are in mana, acea carte care il defineste cel mai bine. O pune in fata sa, cu fata in jos. Dupa ce toti jucatorii isi pun jos cartea ”autoportret”, judecatorul turei ia aceste carti, le amesteca si apoi se uita la ele. Da apoi inapoi cate o carte fiecarui jucator, incercand sa ghiceasca ce carte a alesfiecare pentru sine insusi. Explica de ce crede el ca jucatorii au ales cartea respectiva. Judecatorul castiga toate acele carti pe care le nimereste corect (cartea pe care o da el inapoi jucatorului este exact aceea carte pe care jucatorul a ales-o ca sa il defineasca). Jucatorii definiti corect de judecator castiga si ei cate o carte (se iau din cele puse in joc sau de la sfarsitul teancului). Cartile care nu au fost ghicite se pun sub teanc, si fiecare jucator ia cate o carte de jos, pentru a avea cate 5 carti in mana. Este randul urmatorului jucator sa fie judecator. Castiga cel care are cele mai multe carti.