Textele din noul manual de Comunicare in limba romana, Clasa a II-a, Semestrul II (editia 2018) au constituit punctul de plecare pentru exercitii variate si atractive de literatura, comunicare, vocabular si compuneri.
Copilaria, cea mai frumoasa varstaCheile, dupa Tudor ArgheziIntalnire in lumea cartilorEvaluare – Unitatea 9Recapitulare semestrialaEvaluare semestrialaEvaluare finala 1Evaluare finala 2.
Bun venit, primavara!Cuibul de pasarele, de Cezar PetrescuBuburuza, dupa Eugen JianuEvaluare – Unitatea 8Unitatea 9.
Calator pe aripile imaginatieiAventurile lui Habarnam, dupa Nikolai NosovVrajitorul din Oz, dupa Lyman Frank BaumEvaluare – Unitatea 7Unitatea 8.
Invatam sa ne comportam!Ce baiat!, dupa Octav Pancu-IasiCel mai bun prieten, dupa Victor SivetidisEvaluare – Unitatea 6Unitatea 7.
Exercitiile propuse contribuie tocmai la dezvoltarea capacitatii elevilor de a intelege textul literar si legatura stransa dintre limba si literatura.
Abordarea textelor a fost facuta atat prin exercitii traditionale, cat si prin metode moderne interactive.„Calatorie prin lumea textelor literare din manualul de limba romana” reprezinta un suport util, atat pentru lucrul in clasa, cat si pentru studiul individual.
Unitatea 6.
Pentru a descoperi tainele ascunse, este necesara o lectura activa, constienta.
De asemenea, fiecare unitate este insotita de o proba de evaluare pentru verificarea cunostintelor dobandite.
Textele literare contribuie in moduri diverse si multiple la dezvoltarea personalitatii copilului.
Textele din noul manual de Comunicare in limba romana, Clasa a II-a, Semestrul II (editia 2018) au constituit punctul de plecare pentru exercitii variate si atractive de literatura, comunicare, vocabular si compuneri