Descriere YEO:
Pe YEO găsești Cele trei reguli. Cum gandesc de la Publica, în categoria Management.
Indiferent de nevoile tale, Cele trei reguli. Cum gandesc companiile exceptionale - Michael E. Raynor, Mumtaz Ahmed din categoria Management îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 42.35 Lei
Caracteristicile produsului Cele trei reguli. Cum gandesc
- Brand: Publica
- Categoria: Management
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 23-02-2025 01:35:45
Comandă Cele trei reguli. Cum gandesc Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cele trei reguli. Cum gandesc de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Aparitia editiei in limba romana a cartii
Cele trei reguli este sustinuta de Raiffeisen Bank. Pentru fiecare sector de activitate exista un jucator care se remarca astfel ca se impun urmatoarele intrebari cum reusesc unele companii sa obtina performante
exceptionale pe termen lung in ciuda faptului ca se confrunta cu aceleasi constrangeri ca rivalele lor Ce fac acestea in mod diferit Ce putem invata de la ele In
Cele trei reguli un ghid indispensabil oricarei companii care vrea sa ajunga la rezultate de top si o combinatie perfecta de studii de caz si analize amanuntite de date cei doi autori incearca sa raspunda la aceste intrebari.
Michael E.
Raynor si
Mumtaz Ahmed au pornit de la un studiu de cinci ani menit sa identifice
companiile cu rezultate
exceptionale. Dintr-un total de 344 de companii
Raynor si
Ahmed au selectat un esantion reprezentativ format din 27 de companii pe care le-au studiat in amanunt. Astfel au descoperit ca atunci cand se confrunta cu decizii dificile
companiile exceptionale respecta
trei reguli 1. Mai bun inainte de mai ieftin. 2. Venituri inainte de costuri. 3. Nu exista alte reguli. Pentru unii piloti zborul nu este o experienta pasiva. Acestia isi inteleg nava inteleg conditiile si se inteleg pe ei insisi folosind aceasta intelegere pentru a descoperi portanta acolo unde altii gasesc doar vid pentru a se pozitiona in unghiul perfect pentru atac sau pentru a exploata paradoxul prabusirii spre pamant generand astfel o noua ascensiune si indreptandu-se din nou spre cer. La fel se intampla si in cazul companiilor exceptionale. Acestea reusesc pentru o vreme uneori pentru multa vreme sa invinga inertia sa se opuna entropiei si sa se adapteze la schimbarile de mediu sau la cele de la nivelul concurentei. Genereaza performante mai bune si le sustin pentru mult mai mult timp decat s-ar astepta cineva in mod normal. Nimic nu tine pentru totdeauna dar la urma urmei nu acesta este scopul. Obiectivul este obtinerea celor mai bune performante posibile pentru cat de mult timp se poate.
Cele trei reguli va arata cum sa faceti asta. Prin adoptarea constiincioasa a celor trei reguli care definesc felul in care iau decizii
companiile exceptionale mai bun inainte de mai ieftin venituri inainte de costuri si nu exista alte reguli puteti spera in mod rezonabil sa ii negati gravitatiei ce i se cuvine pentru mai multa vreme.
Michael E.
Raynor Mumtaz Ahmed Ceea ce face din Cele trei reguli un gen diferit de carte de management este focusul pe procesul de gandire al companiilor de succes. Autorii au adunat un volum impresionant de date de-a lungul unei lungi perioade de timp si le-au analizat folosind metode statistice solide pentru a descoperi care sunt companiile castigatoare din erse domenii de activitate. Doar atunci cand au inceput sa analizeze modul in care
gandesc aceste companii procesul prin care iau decizii au descoperit factorii esentiali care separa performanta de exceptie de cea mediocra. Steven van Groningen Presedinte amp CEO Raiffeisen Bank MICHAEL E. RAYNOR este director la Deloitte Services LP unde exploreaza strategia inovatia si cresterea la nivel de corporatie alaturi de clienti dintr-o gama larga de industrii. Este coautor al cartii The Innovator s Solution scrisa impreuna cu Clayton Christensen si autorul bestsellerurilor The Strategy Paradox si The Innovator s Manifesto. MUMTAZ AHMED este director executiv responsabil cu strategia la Deloitte LLP unde se ocupa de dezvoltarea la nivel de corporatie de tehnicile de inovatie si de brandul companiei in SUA.