Descriere YEO:
Pe YEO găsești Companie de mare viteza - de la Act si Politon, în categoria Diverse.
Indiferent de nevoile tale, Companie de mare viteza - Jason Jennings, Laurence Haughton din categoria Diverse îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 34.2 Lei
Caracteristicile produsului Companie de mare viteza -
- Brand: Act si Politon
- Categoria: Diverse
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Companie de mare viteza - Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Companie de mare viteza - de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Companie de
mare viteza Actiune imediata si dezvoltare intr-o cultura a nanosecundei The High-Speed Company Creating Urgency and Growth in a Nanosecond Culture de
Jason Jennings cu
Laurence Haughton este o carte pentru proprietarii de afaceri seniori executivi CEO sau antreprenori care le ofera acestora strategii detaliate pentru a-si transforma companiile in unele de
mare viteza dezvoltand o cultura a actiunii rapide si a dezvoltarii in cadrul lor. Prioritatea numarul unu pentru liderii de business din ziua de azi este sa creeze organizatii care sa lucreze cu un simt feroce al actiunii imediate in lumea noastra nebunesc de ocupata si sa se concentreze ferm pe crestere. Toate conversatiile mele cu ersi directori generali au identificat acest punct sensibil iar ceea ce am descoperit si voi relata in aceasta carte sunt tactici pentru a construi cea mai rapida mai adaptabila mai puternica organizatie setata sa reuseasca intr-un mediu al nanosecundei. Oratorul si cercetatorul
Jason Jennings 1952 - 2020 a fost o autoritate in materie leadership crestere inovatie si carte de business fiind considerat una dintre cele mai importante trei voci de business din lume. A fost comparat adesea cu reputatul Peter Drucker care a pus bazele corporatiilor moderne prin scrierile sale.
Jason Jennings a absolvit Northern Michigan University SUA in 1972 cu dubla specializare in Stiinte Politice si Comunicare. Dupa ce a lucrat o perioada ca reporter de radio si televiziune Jennings a devenit cel mai tanar proprietar al unui grup de posturi de radio din America. Mai tarziu a fondat compania Jennings-McGlothlin amp Company care a devenit cea mai
mare firma de consultanta media din lume. Jennings a petrecut mai bine de 20 de ani instruind oameni de afaceri cum sa isi cladeasca organizatii importante. Este cercetator in domeniul afacerilor si totodata unul dintre cei mai prolifici autori de business din toata lumea. Volumele sale de management si leadership au devenit bestselleruri New York Times Wall Street Journal si USA TODAY fiind traduse in 32 de limbi. Cartea de fata reprezinta rezultatul muncii de cercetare a autorului timp de 12 ani. In tot acest timp a intervievat peste unsprezece mii de directori generali proprietari de afaceri si antreprenori de mare succes despre afacerile lor si despre cum isi conduc compania in perioade mai bune sau mai rele. Una dintre cele mai importante intrebari pe care le-a adresat-o acestor antreprenori a fost Care e cea mai mare grija care va tine treji noaptea Raspunsul aproape unanim a fost ca liderii sunt preocupati de crearea unui simt al actiunii imediate in organizatia lor si de a opera rapid intr-o lume de o complexitate crescanda. Ei vor sa creeze echipe puternice gata sa treaca de orice obstacol si sa faca lucrurile mai repede . Munca de cercetare a mai inclus evaluarea performantelor financiare a doua sute douazeci de mii de afaceri incluzand fiecare companie listata la bursa din lume precum si a celor mai mari companii cu capital privat din lume. Asadar cartea iti va furniza strategiile necesare pentru ca organizatia ta prin
viteza si actiune imediata sa fie capabila sa realizeze urmatoarele sa rezolve problemele din prima in loc sa revina asupra lor iar si iar sa isi tina aproape clientii fideli sa ii mobilizeze pe cei 70 dintre angajati care spun ca nu se simt implicati activ in afacere sa-si faca partea de treaba ce le revine sa le permita oamenilor sa-si recunoasca greselile in loc sa le ascunda sub pres sa ii incurajeze pe oameni sa improvizeze in loc sa astepte indicatii de la superiori sa reduca rezistenta la ideile noi sa obtina mai multa coordonare si cooperare intre functii si titluri sa ocupe posturile vacante cu oameni carora le place sa fie rapizi sa rezolve simultan toate problemele nou aparute.