MK102-100-3M este un Compresor de aer profesional, cu doua pistoane, actionate prin curea de un motor electric monofazat prevazut cu protectie termica resetabila manual.
Compresorul este usor de manevrat si foarte fiabil, fiind recomandat pentru utilizarea la lucrari cu durata medie in ateliere mici de vulcanizat, reconditionari mobila, tapiterie, ateliere de intretinere etc.
MK102-100-3M are un randament imbunatatit, o constructie robusta si este echipat cu presostat, regulator de presiune, manometru, supapa de siguranta, robinet de purjare, roti, maner pentru transport si suport antivibratii.
Caracteristici constructive:- placa port-supapa din otel- aripioare de racire a cilindrului si a capacului chiulasei, cu constructie speciala- tub colector cu aripioare de racire a aerului ce intra in rezervor- ventilatie fortata cu debit mare- nivel redus de zgomot datorat noului model de filtru- ungere imbunatatita realizata cu un consum scazut de ulei- fiabilitate crescuta datorita turatiei reduse a grupului compresorOperatii de intretinere:- schimbarea uleiului de rodaj - dupa primele 50 de ore de functionare- schimbarea uleiului - o data la 6 luni- spalarea cu detergent a elementului filtrant din burete - lunar- purjarea buteliei - saptamanalCantitatea de ulei necesara efectuarii unui schimb este de aproximativ 500 ml.
Uleiuri recomandate: AGIP DICREA 100, SHELL CORENA P100, CASTROL AIRCOL PD100.
MK102-100-3M este un Compresor de aer profesional, cu doua pistoane, actionate prin curea de un motor electric monofazat prevazut cu protectie termica resetabila manual.
Compresorul este usor de manevrat si foarte fiabil, fiind recomandat pentru utilizarea la lucrari cu durata medie in ateliere mici de vulcanizat, reconditionari mobila, tapiterie, ateliere de intretinere etc.
MK102-100-3M are un randament imbunatatit, o constructie robusta si este echipat cu presostat, regulator de presiune, manometru, supapa de siguranta, robinet de purjare, roti, maner pentru transport si suport antivibratii.
Caracteristici constructive:- placa port-supapa din otel- aripioare de racire a cilindrului si a capacului chiulasei, cu constructie speciala- tub colector cu aripioare de racire a aerului ce intra in rezervor- ventilatie fortata cu debit mare- nivel redus de zgomot datorat noului model de filtru- ungere imbunatatita realizata cu un consum scazut de ulei- fiabilitate crescuta datorita turatiei reduse a grupului compresorOperatii de intretinere:- schimbarea uleiului de rodaj - dupa primele 50 de ore de functionare- schimbarea uleiului - o data la 6 luni- spalarea cu detergent a elementului filtrant din burete - lunar- purjarea buteliei - saptamanalCantitatea de ulei necesara efectuarii unui schimb este de aproximativ 500 ml.
Uleiuri recomandate: AGIP DICREA 100, SHELL CORENA P100, CASTROL AIRCOL PD100