Cumpara de la grupdzc.ro

Comunicarea 2. 0. Editia 2 - Antonio Momoc - Editura Revistei Timpul


Comunicarea 2. 0. Editia 2 - Antonio Momoc
41.9 Lei

Disponibil

(20-09-2024)
Cumpara de la grupdzc.ro

Produs vandut de grupdzc.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara comunicarea 2. 0. editura revistei timpul de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru comunicarea 2. 0. editura revistei timpul

La douazeci de ani de la aparitia Facebook dezbaterea despre impactul revolutiei tehnologice digitale a atins cote intense caci revolutia in sine a luat sfarsit dar efectele ei prolifereaza.
Ca bursier post-doctoral a locuit cateva luni la Roma in 2012 a cercetat la Universitatea LUISS Guido Carli sub coordonarea profesorilor Michelle Sorice si Leonardo Morlino si a utilizat rezultatele cercetarii s.
Din octombrie 2010 pana in martie 2013 a avut o bursa europeana FSE pentru o cercetare in domeniul stiinte ale comunicarii cand a investigat relatia dintre populisti dezinformare si new media.
Impreuna cu Alexan-dra Bardan si Gheorghe Anghel a coordonat in 2022 la Editura Tritonic volumul Mass media din comunism pe intelesul tinerilor.
Cotroceni la Meridiane Publishing Iasi 2019.
Piata Victoriei vs. 2017.
Impreuna cu Ionut Butoi Adriana Stefanel Dan Podaru a coordonat Romania protestelor.
New media participare si populism. 0.
In 2014 a publicat la Adenium studiul Comunicarea 2.
Cu Zolt n Rost s a coordonat in 2013 la Curtea Veche volumul de inteviuri Bisnitari descurcareti supravietuitori.
Scoala gustiana intre carlism si legionarism avand la origini teza de doctorat O isto rie politica a Scolii Sociologice de la Bucuresti.
In 2012 a pu-blicat la Curtea Veche cartea de autor Capcanele politice ale sociologiei interbelice.
Impreuna cu sociologul Zolt n Rost s a lansat in 2007 la Curtea Veche volumul de interviuri de istorie orala Activistii marunti istorii de viata .
In 2004 a fost selectat la o bursa de specializa-re in campanii electorale in Amsterdam la Amsterdam Maastricht Summer University-AMSU unde a studiat relatia dintre internet si democratie cu consilierii ameri-cani Phil Noble si Joe Trippi.
Este autor de cursuri la Universitatea din Bucuresti Introducere in Comunicare Online Introducere in Comu nicarea online si Transformarea Digitala New media si Comunicare politica Marketing politic Publicitate elec torala Electoral Campaigns Fundamente ale Stiintelor Sociale.
Este licentiat in jurnalism FJSC-UB si in stiinte politi-ce FSPA-UB are un doctorat in sociologie FSAS-UB si doua masterate in stiintele comunicarii FJSC-UB si in stiinte politice SNSPA .
A fost decanul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii in peri-oada 2020-2024 si director al Departamentului de An-tropologie culturala si Comunicare intre 2016-2020.
Georgeta Drula Antonio Momoc este conferentiar doctor la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii Uni-versitatea din Bucuresti FJSC-UB .
In plus clarificarile terminologice ajuta studentii si cititorii sa aprecieze dimensiunea si puterea comunicarii online.
Intr-o perioada in care abundenta informationala a devenit derutanta si poate deforma realitatea acest volum permite cititorului sa descifreze si sa inteleaga corect anumite situatii de comunicare pe care le intalneste in fiecare zi.
Autorul se indreapta spre anumite zone din Comunicarea digitala urmarind mai ales arii cum sunt Comunicarea politica online Comunicarea prin platformele social media in jurnalism Comunicarea online si democratia Comunicarea si marketingul de gherila.
Aceasta prezinta si clarifica notiuni si concepte noi lansate odata cu aparitia unor schimbari tehnologice din domeniul comunicarii cum ar fi inteligenta artificiala AI . 0 aflata acum la cea de a 2-a editie este conceputa ca un manual pentru studentii de la specializarile din domeniul stiinte ale comunicarii.
Constantin Vica Cartea Comunicarea 2. 0 editie noua este o invitatie la a trata realist pericolele dar si posibilitatile transformarii digitale continue.
Comunicarea 2.
Polarizarea si tendintele de radicalizare de inchidere sub convingeri puternice sunt influentate de platformele online de actiunea algoritmica dar raspunsul nu sta doar in reglementare prin legi si nici in asteptarea unor noi tehnologii care sa remedieze conditiile comunicarii politice.
Astazi sistemele de inteligenta artificiala algoritmii Big Data platformele digitale intelese drept cadre dominante ale vietii sociale si politice au devenit elementele sine qua non pentru Comunicarea publica.
La douazeci de ani de la aparitia Facebook dezbaterea despre impactul revolutiei tehnologice digitale a atins cote intense caci revolutia in sine a luat sfarsit dar efectele ei prolifereaza


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse