Concept and Method in Cross-Cultural and Cultural Psychology. New ed, Paperback/***

Concept and Method in Cross-Cultural and Cultural Psychology. New ed, Paperback/***

Detalii Concept and Method in Cross-Cultural

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
145.99 Lei 146.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 3 zile
Descriere YEO:

Concept and Method in Cross-Cultural - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Concept and Method in Cross-Cultural de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Concept and Method in Cross-Cultural and Cultural Psychology. New ed, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 145.99 Lei

Caracteristicile produsului Concept and Method in Cross-Cultural

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 20-10-2025 01:48:07

Comandă Concept and Method in Cross-Cultural Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Concept and Method in Cross-Cultural de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This Element presents a critical review of cross-cultural psychology and cultural psychology. It examines how emphasis in cultural and cross-cultural psychology on psychological differences leads to stereotyping, and diminishes attention for prevailing external conditions. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Ype H. (Tilburg University, The Netherlands) Poortinga Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 75 Collection: Elements in Psychology and Culture Publication date: 2021 Dimensions: 152 x 229 x 10 Cover type: Paperback / softback

Concept and Method in Cross-Cultural and Cultural Psychology. New ed, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press