Copyright in the Street. An Oral History of Creative Processes in Street Art and Graffiti Subcultures, Paperback/***

Copyright in the Street. An Oral History of Creative Processes in Street Art and Graffiti Subcultures, Paperback/***

Detalii Copyright in the Street. An

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
257.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 19 zile
Descriere YEO:

Copyright in the Street. An - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Copyright in the Street. An de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Copyright in the Street. An Oral History of Creative Processes in Street Art and Graffiti Subcultures, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 257.99 Lei

Caracteristicile produsului Copyright in the Street. An

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Copyright in the Street. An Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Copyright in the Street. An de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book brings \'voices from the street\' into the debate over the legal and non-legal protection of street art and graffiti. Drawing on ethnographic research and fieldwork, the book highlights insider perspectives and examines how copyright laws are perceived within street art and graffiti subcultures. Publisher: Cambridge University Press Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 280 Publication date: 2023 Dimensions: 152 x 229 x 13 Cover type: Paperback / softback

Copyright in the Street. An Oral History of Creative Processes in Street Art and Graffiti Subcultures, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press