Cultivarea relatiilor cu clientii

Cultivarea relatiilor cu clientii

Detalii Cultivarea relatiilor cu clientii

librex.ro
Vânzător
librex.ro
Pret
44.91 Lei 49.9 Lei
Categorie (vânzător)
Carti de economie
Marca
Evrika Publishing

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Cultivarea relatiilor cu clientii - Disponibil la librex.ro

Pe YEO găsești Cultivarea relatiilor cu clientii de la Evrika Publishing, în categoria Carti de economie.

Indiferent de nevoile tale, Cultivarea relatiilor cu clientii din categoria Carti de economie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 44.91 Lei

Caracteristicile produsului Cultivarea relatiilor cu clientii

  • Brand: Evrika Publishing
  • Categoria: Carti de economie
  • Magazin: librex.ro
  • Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29

Comandă Cultivarea relatiilor cu clientii Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Cultivarea relatiilor cu clientii de la librex.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Organizarea optima a timpului. Cum influenteaza calitatea produselor si a serviciilor oferite relatiile de business In opinia autorului, „clientul nostru nu este stapanul nostru” – si nici nu ar trebui sa fie –, dar este esential pentru supravietuirea afacerilor. De aceea, calitatea produselor si serviciilor oferite nu trebuie sa fie cea pe care agentii economici (sustin ca) o ofera, ci aceea pe care cli­entul doreste sa o primeasca in schimbul platii pe care o face. De asemenea, mai conteaza si cum le sunt oferite consumatorilor respectivele produse si servicii. Pentru ca o societate comerciala sau o organizatie sa su­pravietuiasca, trebuie sa sustina si sa promoveze relatii excelente si pe ter­men lung cu consumatorii, oferindu-le cu profesionalism si pricepere pro­duse si servicii excelente, clientul si calitatea fiind componentele de baza ale modelelor de business. In acest volum, al doilea din seria proBUSINESS, va oferim cateva modalitati prin care puteti dezvolta relatiile cu clientii si indicatori practici pentru a evalua calitatea acestora, precum si a serviciilor si produselor oferite.

Cultivarea relatiilor cu clientii - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Evrika Publishing