In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului.
Askmen.com l-a inclus pe Gary in Top 49 al celor mai influenti oameni din 2009, iar BusinessWeek in Top 20 al celor care constituie un exemplu pentru orice antreprenor.. in 2006 a lansat Wine Library TV, site care l-a consacrat ca unul dintre cele mai puternice branduri personale din online.
Gary si-a facut debutul in afaceri preluand un mic magazin de vinuri care apartinea tatalui sau, reusind in mai putin de 10 ani sa creasca cifra de afaceri de la 3 milioane de dolari pe an la 45 de milioane.
Nimeni nu intelege puterea retelelor sociale mai bine decat Gary, deoarece nimic din ceea ce spune el nu e teorie; sunt lucruri intelese din experienta sa profunda in afaceri si in viata." - CASEY NEISTAT GARY Vaynerchuk este un antreprenor in serie si cel care a revolutionat perceptia mediului de afaceri asupra interactiunii cu comunitatile online.
Cum sa dai lovitura contine cele mai bune idei ale sale si cine o ia in serios isi poate schimba viata." - KRISTIN LEMKAU "Numele GaryVee a devenit sinonim cu motivarea unei intregi generatii.
Are capacitatea de a le vorbi sincer antreprenorilor, oferindu-le sfaturi tangibile pentru a ghida o idee de la aparitie la actiune, indiferent de domeniul in care lucreaza." - JESSICA ALBA "Gary este o forta de neoprit in ceea ce priveste optimismul, munca si evitarea scuzelor.
Cum sa dai lovitura este o lectura obligatorie pentru toti oamenii care vor sa fie cei mai buni in domeniul lor." - DWAYNE "THE ROCK" JOHNSON "Umorul, intelepciunea si generozitatea lui Gary se vad clar in aceasta carte. si fiti recunoscatori intotdeauna.
Avem aceeasi filosofie simplista de afaceri, motiv pentru care am devenit si buni prieteni: fiti dispusi sa munciti din greu. "Gary este un antreprenor priceput, cu un talent pentru comunicare ce depaseste toata vrajeala care impiedica uneori succesul.
Pentru cei cu mai multa experienta, Cum sa dai lovitura clarifica anumite nuante mai putin cunoscute, oferind sfaturi inovatoare si ajustari inteligente ale unor strategii obisnuite.
Ofera sfaturi teoretice si tactice pentru a deveni vedete in retele binecunoscute ca Twitter, Facebook, YouTube, Instagram, Pinterest si Snapchat, de pe platforme pentru podcasturi ca Spotify, Soundcloud, iHeartRadio si iTunes sau de pe alte platforme mai noi, cum ar fi Musical.ly.
In aceasta carte, Gary diseca toate platformele majore de retele sociale din prezent pentru ca toata lumea, de la un instalator la un patinator profesionist, sa stie exact cum sa-si amplifice brandul personal pe fiecare dintre ele.
Volumul de fata ii invata si pe cititori cum sa faca exact acelasi lucru.
Secretul succesului lor (si al lui Gary) este modul in care inteleg platformele de retele sociale si disponibilitatea de a face orice a fost nevoie pentru a folosi aceste instrumente la adevaratul lor potential. in plus, impartaseste povestile altor antreprenori care s-au imbogatit mai mult decat credeau ca e posibil (si nu doar financiar), urmand principiile din Da lovitura!. in Cum sa dai lovitura, explica motivele pentru care acest lucru e cu atat mai adevarat in ziua de azi, oferind o perspectiva unica asupra lucrurilor care s-au schimbat si asupra principiilor care raman la fel.
In bestsellerul sau international din 2009, Da lovitura! [Crush It!], Gary insista ca un brand personal viu era esential pentru succesul in domeniul antrepenoriatului