Lucrezi si traiesti alaturi de persoane care sunt greu de convins si care iti resping ideile automat, fara ca macar sa se gandeasca la ele? Ti-ai dori sa ai puterea de a-i influenta pe cei din jur fara sa-i manipulezi? Esti curios sa afli cum ii poti motiva pe ceilalti, cum ii poti ajuta sa ia decizii si cum poti deveni mai persuasiv in activitatea ta? Potrivit lui Shelle Rose Charvet, specialista internationala in limbajul de influentare, secretul comunicarii este simplu: daca vrei ca mesajul tau sa ajunga la celalalt si sa aiba un impact asupra lui, trebuie sa apelezi la cuvintele si comportamentele adecvate.
Exemplele ei, deseori foarte amuzante, iti vor permite sa identifici tipologiile in care se incadreaza persoanele din jurul tau si cele mai bune mijloace de a le aborda.“ JACK CANFIELD, coautor al bestsellerului Supa de pui pentru suflet. „Cuvinte care schimba minti este o carte remarcabila! Intr-un limbaj simplu si accesibil, autoarea descrie factorii care ne motiveaza pe noi toti si iti arata cum sa comunici, cum sa vinzi si cum sa-ti gestionezi afacerea, respectand totodata oamenii la un nivel profund.
Cartea de fata, un manual fundamental pentru oricine isi doreste sa se exprime eficace si sa-i influenteze pe cei din jur, te va ajuta sa depasesti barierele in comunicare, sa iti dezvolti cariera sau afacerea si sa construiesti relatii placute si productive, din care toata lumea sa aiba de castigat.
In felul acesta, te vei putea intelege la un nivel profund cu interlocutorul tau, iar relatia dintre voi se va ameliora in mod miraculos.
Lucrezi si traiesti alaturi de persoane care sunt greu de convins si care iti resping ideile automat, fara ca macar sa se gandeasca la ele? Ti-ai dori sa ai puterea de a-i influenta pe cei din jur fara sa-i manipulezi? Esti curios sa afli cum ii poti motiva pe ceilalti, cum ii poti ajuta sa ia decizii si cum poti deveni mai persuasiv in activitatea ta? Potrivit lui Shelle Rose Charvet, specialista internationala in limbajul de influentare, secretul comunicarii este simplu: daca vrei ca mesajul tau sa ajunga la celalalt si sa aiba un impact asupra lui, trebuie sa apelezi la cuvintele si comportamentele adecvate