Avand la baza curriculumul scolar pentru Clasa a IX-a profilul tehnic lucrarea incearca finalizarea unei imbinari armonioase intre desenul tehnic clasic mecanic si directiile de modernizare a predarii acestuia.
Multumind pentru observatiile si sugestiile primite autorii sunt receptivi la toate propunerile care pot facilita obtinerea competentelor dorite.
Autorii.
Autorii au fost preocupati de informarea elevilor privind prevederile unor standarde de baza ale desenului tehnic si de prezentarea clara a alcatuirii capitolelor structura acestora fiind inserata la inceput de capitol.
In finalul lucrarii sunt prezentate cateva teste aplicative care permit o evaluare finala a cunostintelor si deprinderilor de lucru ale elevilor.
Alcatuirea acestor teste a fost realizata prin combinarea de chestionare itemi cu alegere multipla si rezolvarea de probleme ponderea acestora diferind in functie de specificul capitolului.
S-a urmarit de asemenea evaluarea curenta a elevilor prin prevederea de teste recapitulative la aproape toate capitolele.
Din parcurgerea lucrarii se poate observa de asemenea ca aceasta a fost structurata in sensul asigurarii unei ponderi sporite activitatilor de invatare prin desenele propuse pentru citire si interpretare precum si prin volumul substantial de aplicatii gradate ca dificultate de realizare si accesibile majoritatii elevilor care insoteste fiecare capitol.
De altfel acest continut a fost inserat de autori in lucrare inaintea bdquo schitei si desenului la scara ldquo .
In acest sens autorii au acordat o importanta deosebita continutului bdquo desene schematice ldquo care vizeaza competenta cunoasterii si folosirii de simboluri in special in domenii tehnice noi pentru realizarea de scheme specifice situatie in care calculatorul a devenit un instrument de Desen uzual si eficient.
Avand la baza curriculumul scolar pentru Clasa a IX-a profilul tehnic lucrarea incearca finalizarea unei imbinari armonioase intre desenul tehnic clasic mecanic si directiile de modernizare a predarii acestuia