Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018Predarea unei discipline cum este Dezvoltare personala,care vizeaza zona formarii si devenirii permanente a personalitatii copiilor, pentru intregul interval de studiu, reprezinta o provocare, cu atat mai mult cu cat trebuie sa ne raportam la modelul transdisciplinar.
Programa scolara propune, cu caracter de exemplu, diferite tipuri de activitati de invatare, care valorifica experienta concreta a elevului si care integreaza strategii didactice.
Cadrul didactic are libertatea de a utiliza exemplele de activitati deinvatare pe care le propune programa scolara sau de a le completa astfel incat acestea sa faciliteze un demers didactic adecvat situatiei concrete de la clasa.
Noi va propunem sa utilizati cel mai modern caiet, un real instrument de invatare afectiva, care suprinde prin modernitatea si prin paleta larga de cerinte foarte interesant proiectate.
Autoarea adapteaza la cerintele scolii romanesti tehnicile moderne de predare (metoda cadranelor, tehnicile imaginative, brainstormingul, jurnalul dublu, teatrul pentru copii), astfel incat elevii dumneavoastra nu vor avea timp sa se plictiseasca niciodata.
Caietul de Dezvoltare personala pentru clasa I, pe care vi-l propunem, va aduce plus valoare orelor dumneavoastra si va va oferi suportul necesar atat in ceea ce priveste autocunoasterea, responsabilizarea, exprimarea emotiilor, dar si dezvoltarea capacitatii de introspectie a copiilor.
Faciliteaza:- dezvoltarea personala durabila si atitudinea pozitiva;- comportamentul extrovertit;- deprinderea regulilor de igiena;- progresul emotional;- intelegerea si buna apreciere a meseriilor.
Sarcinile de evaluare sunt modern gandite si propun evaluarea calitativa prin proiecte, activitati de grup, autoevaluari , evaluari interpersonale, achizitii cognitive sau comportamentale s.a., astfel incat profesorul sa observe cu usurinta progresul elevilor..
Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018Predarea unei discipline cum este Dezvoltare personala,care vizeaza zona formarii si devenirii permanente a personalitatii copiilor, pentru intregul interval de studiu, reprezinta o provocare, cu atat mai mult cu cat trebuie sa ne raportam la modelul transdisciplinar.
Programa scolara propune, cu caracter de exemplu, diferite tipuri de activitati de invatare, care valorifica experienta concreta a elevului si care integreaza strategii didactice