Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018• Tematicile urmaresc cu precadere dezvoltarea capacitatilor de autocunoastere, de exprimare a intereselor, aptitudinilor si trairilor personale, functie de modul in care copiii percep realitatea inconjuratoare si isi dezvolta pe parcursul anului scolar abilitatile de relationare si comunicare, reflectand asupra celor invatate.
Situatiile de invatare sunt insotite de imagini sugestive, si sarcini didactice orientative.• Activitatile de invatare propuse sunt construite pe doua planuri, prezentand realitatea inconjuratoare (situatii concrete de viata) si imaginarul (fapte si intamplari fantastice din lumea povestilor), pentru a oferi posibilitatea ca elevii sa se isi exprime liber si intr-o maniera pozitiva interesele, emotiile.• Jocurile tematice aplicate, ghicitorile, povestile didactice, terapeutice sunt pretexte ideale pentru a releva interactiunile dintre copii, abilitatile si atitudinile de invatare, contribuind la dezvoltarea personala..
Aprobat OMEN Nr.3022 din 08.01.2018• Tematicile urmaresc cu precadere dezvoltarea capacitatilor de autocunoastere, de exprimare a intereselor, aptitudinilor si trairilor personale, functie de modul in care copiii percep realitatea inconjuratoare si isi dezvolta pe parcursul anului scolar abilitatile de relationare si comunicare, reflectand asupra celor invatate