Descriere YEO:
Pe YEO găsești Didactica lecturii. O abordare functionala/Octavia de la Institutul European, în categoria Books.
Indiferent de nevoile tale, Didactica lecturii. O abordare functionala/Octavia Costea din categoria Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 19.25 Lei
Caracteristicile produsului Didactica lecturii. O abordare functionala/Octavia
- Brand: Institutul European
- Categoria: Books
- Magazin: elefant.ro
- Ultima actualizare: 03-12-2024 01:38:02
Comandă Didactica lecturii. O abordare functionala/Octavia Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Didactica lecturii. O abordare functionala/Octavia de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Din cuprins: Locul
lecturii in paradigma educationala; Aspecte ale implicarii elevului in procesul
lecturii; Competente ale profesorului in situatii didactice de lectura; Pluralitatea lecturilor in scoala; Trasee de cunoastere a textului literar; Modelarea in didactica
lecturii. Printre procesele de invatare scolara a codurilor culturale, lectura textului ocupa locul central in formarea elevilor pentru integrarea lor in societate. Lectura este un proces complex, in care se intrepatrund competente si deprinderi ale recunoasterii si ale intelegerii simbolurilor literare si literale. Cartea porneste de la ideea conturarii unui demers didactic de lectura, pe traseul caruia profesorul sa gaseasca propuneri referitoare la modul in care ar trebui sa procedeze pentru a aduce textul literar, cu sensurile sale, sa functioneze optim in constiinta elevului, atit sub aspectul receptarii, cit si al posibilitatilor sale de a se exprima, oral sau scris, asupra celor receptate. Textul cartii
Didactica lecturii - o
abordare functionala ii permite cititorului sa gandeasca si sa-si imagineze ceea ce l-ar conduce de la categoria naturala a invatarii la interpretare. Corespondentul acestui act de lectura este intertextul, rezultat din confruntarea cititorului cu textualitatea si cu trasaturile sale de semnificatie, la nivelul limbii si al discursului. Lectura interpretativa de la nivelul scolaritatii este diferita de lectura critica, in functie de selectia modalitatilor de transmitere, canalul didactic sau labirintul social. in lucrarea noastra, am avut in vedere urmatoarele elemente: receptarea textului care opereaza in spatiul logic al interlocutiunii; conturarea unui cadru didactic conceptual; tranzactia semantica (proces care depinde de mijloacele socioafective si cognitive utilizate de profesor pe parcursul didactic).