Digital Disruption in Marketing and Communications: A Strategic and Organizational Approach, Hardcover/Edoardo Magnotta

Digital Disruption in Marketing and Communications: A Strategic and Organizational Approach, Hardcover/Edoardo Magnotta

Detalii Digital Disruption in Marketing and

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
840.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Routledge

Produs actualizat în urmă cu 4 ani
Descriere YEO:

Digital Disruption in Marketing and - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Digital Disruption in Marketing and de la Routledge, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Digital Disruption in Marketing and Communications: A Strategic and Organizational Approach, Hardcover/Edoardo Magnotta din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 840.99 Lei

Caracteristicile produsului Digital Disruption in Marketing and

  • Brand: Routledge
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 03-02-2021 23:04:05

Comandă Digital Disruption in Marketing and Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Digital Disruption in Marketing and de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book sets out the new frontier of marketing and communication through real case histories. Companies must rethink their traditional approaches to successfully face the upcoming challenges. They must learn how to innovate and change things when they go well. New emerging technologies such as AI and IoT are the new frontiers of the digital transformation that are radically changing the way consumers and companies communicate and engage with each other. Marketing makes a company a

Digital Disruption in Marketing and Communications: A Strategic and Organizational Approach, Hardcover/Edoardo Magnotta - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Routledge