Encounters with Islam. Studies in the Anthropology of Muslim Cultures, Paperback/***

Encounters with Islam. Studies in the Anthropology of Muslim Cultures, Paperback/***

Detalii Encounters with Islam. Studies in

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
235.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Cambridge University Press

Produs actualizat în urmă cu 8 ore
Descriere YEO:

Encounters with Islam. Studies in - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Encounters with Islam. Studies in de la Cambridge University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Encounters with Islam. Studies in the Anthropology of Muslim Cultures, Paperback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 235.99 Lei

Caracteristicile produsului Encounters with Islam. Studies in

  • Brand: Cambridge University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă Encounters with Islam. Studies in Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Encounters with Islam. Studies in de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Exploring political, economic, and social encounters within and with the Muslim world across the eras, Lawrence Rosen develops a vibrant, nuanced portrait of the Islamic world that challenges existing stereotypes. Using a diverse range of illustrative case studies, Rosen draws previously unseen linkages across time, regions, and cultures. Publisher: Cambridge University Press Author(s): Lawrence (Princeton University, New Jersey) Rosen Illustration(s): Worked examples or Exercises Number of pages: 256 Publication date: 2023 Dimensions: 151 x 228 x 14 Cover type: Paperback / softback

Encounters with Islam. Studies in the Anthropology of Muslim Cultures, Paperback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Cambridge University Press