English Result - Pre-intermediate Class Audio CDs | Mark Hancock, Annie McDonald

English Result - Pre-intermediate Class Audio CDs | Mark Hancock, Annie McDonald

Detalii English Result - Pre-intermediate Class

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
117 Lei
Categorie (vânzător)
Scolaresti
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

English Result - Pre-intermediate Class - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești English Result - Pre-intermediate Class de la Oxford University Press, în categoria Scolaresti.

Indiferent de nevoile tale, English Result - Pre-intermediate Class Audio CDs | Mark Hancock, Annie McDonald din categoria Scolaresti îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 117 Lei

Caracteristicile produsului English Result - Pre-intermediate Class

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Scolaresti
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 07-11-2024 01:31:45

Comandă English Result - Pre-intermediate Class Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda English Result - Pre-intermediate Class de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
A new general English course with a strong focus on student motivation and communicative speaking outcomes. Package includes DVDs and interactive whiteboard resources.English Result offers a fresh approach to learning. The two-page lesson format maximizes student motivation through enjoyment and success.Enjoyment comes from the visual whole-page texts in every lesson.Success comes from putting real-world language into practice - in every lesson.With class DVDs, teacher\'s DVDs and interactive whiteboard resources available, you get total multimedia support for the classroom.

English Result - Pre-intermediate Class Audio CDs | Mark Hancock, Annie McDonald - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press