Evaluare - Limba romana si matematica.
Autori Florica Ancuta Aurelia Arghirescu.
In cadrul strategiei moderne de instruire evaluarea joaca un rol decisv intrucat nota definiatorie a invataturii eficiente nu se poate producedecat pe baza unei evaluari continue repetate a progresului inregistrat de elevi pe parcursul instruirii.
Ansamblul instrumentelor de Evaluare pentru aceasta reglare il constituie textele formative de progres administrate in diferite momente aleinvataturii si testele finale administrate la finele unor mari perioade de de instruire.
Lucraerea de fata se se inscrie in incercarea de proiectare si realizarea concreta a instrumentelor de lucru ce contribuie la evaluarearegulamentului scolar la Limba romana si Matematica.
Problemele de Evaluare propuse verifica nivelul cunostintelor de baza dar si nivelul mediu si avansat de cunostinte si au menirea de asisitematiza de a face corelatii intre notiuni de a-si expune puncte de vedere personale si in acelasi timp ofera elevilor si parintilorrepere la care acestia indiferent de manualul alternativ folosit sa poata aprecia nivelul de performanta atins in invantare.
Clasa a VI-a.
Prezentare - Evaluare - Limba romana si matematica.
Clasa a VI-a.
Evaluare - Limba romana si matematica