Descriere YEO:
Pe YEO găsești Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a de la Litera, în categoria Evaluare nationala Clasa 8.
Indiferent de nevoile tale, Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a 8-a - Dorin Lint, Maranda Lint, Alina Carmen Birta, Sorin Doru Noaghi din categoria Evaluare nationala Clasa 8 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 37.52 Lei
Caracteristicile produsului Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a
- Brand: Litera
- Categoria: Evaluare nationala Clasa 8
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Evaluare Nationala. Matematica. Clasa a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Antreneaza-te pentru sustinerea Evaluarii Nationale clasa a VIII-a Acest auxiliar didactic va ofera Un breviar teoretic care cuprinde toate temele prevazute in programa pentru Evaluarea
Nationala clasa a VIII-a disciplina
Matematica aprobata prin Ordinul de ministru nr. 3472 din 10 martie 2020 Exercitii si probleme de trei tipuri aferente fiecarei teme alcatuite conform modelelor MEC date pentru Evaluarea
Nationala Indicatii si solutii pentru problemele propuse Teste de evaluare Bareme de rezolvare a testelor propuse Lucrarea
Evaluare Nationala 2021
Matematica a aparut ca raspuns la nevoia de indrumare a elevilor de clasa a VIII-a in scopul pregatirii examenului de
Evaluare Nationala din perspectiva metodologiei actualizate la noile programe scolare. Structura lucrarii este determinata de schimbarea programei de evaluare nationala pornind de la competentele generale specifice care urmeaza a fi evaluate si de la tipurile de itemi sugerati de modelul de test oferit de Ministerul Educatiei si Cercetarii. Lucrarea cuprinde trei parti. Prima parte prezinta sinteza tuturor continuturilor studiate in clasele V-VIII si prevazute de programa de
Evaluare Nationala. Partea a II-a urmareste cu strictete fiecare tema prevazuta de programa de evaluare din perspectiva competentelor generale specifice si contine activitati de invatare prezentate sub forma de itemi obiectivi subiectivi urmand tipurile de itemi sugerate de modelul de test oferit de Ministerul Educatiei si Cercetarii. Activitatile de invatare sunt insotite adesea de suport intuitiv prezentat intr-o forma limpede si atractiva. Partea a III-a are rolul de a antrena elevii atat din perspectiva specialitatii matematica cat si din perspectiva unui comportament sigur si echilibrat in timpul examinarii aspecte menite sa asigure un randament foarte bun si un rezultat favorabil fiecaruia. Pregatirea elevilor prin testele cuprinse in aceasta parte vizeaza Mentinerea concentrarii atentiei asupra unui subiect pentru o perioada de timp determinata 60 de minute pentru miniteste lucrarea contine 10 miniteste si 120 de minute pentru testele finale lucrarea contine 40 de teste finale . Identificarea itemilor obiectivi rezolvarea lor si completarea raspunsurilor pe formularul cu subiecte. Rezolvarea completa a itemilor subiectivi si redactarea corecta si completa a solutiilor. Pentru miniteste si pentru primele 25 de teste tip Evaluare Nationala aceste rezolvari se scriu pe caiete. Testele 26 40 cuprind spatii de lucru cu o forma similara modelului din foaia de examen. Pentru Subiectul I si pentru Subiectul al II-lea acest spatiu va fi folosit de catre elevi ca ciorna incercuind respectiv completand apoi raspunsul corect. Pentru Subiectul al III-lea cu probleme de rezolvat itemi subiectivi spatiul de lucru va fi folosit la fiecare dintre cele doua subpuncte pentru redactarea solutiei complete. Incadrarea in timpul de lucru prevazut gestionarea eficienta a acestui timp. Autoevaluarea activitatii si a punctajului obtinut identificarea instrumentelor de autoreglare. Minitestele fac trecerea de la rezolvarea cerintelor una cate una eventual si de acelasi tip catre cerinte incadrate intr-o structura anume si care trebuie finalizate intr-o anumita perioada de timp. Testele finale respecta structura modelului de test prezentat de Ministerul Educatiei si Cercetarii atat din punctul de vedere al tipurilor de itemi si al punctajului acordat cat si din punctul de vedere al timpului alocat finalizarii testului. Parcurgerea integrala a lucrarii asigura dezvoltarea atentiei si a gandirii realizarea competentelor specifice la standard ridicat aspecte care confera siguranta si curaj in abordarea oricarui subiect de evaluare si care vor avea drept consecinta un randament foarte bun la examen.