Descriere YEO:
Pe YEO găsești Evaluarea in educatie. Meritocratia si de la Universitara, în categoria Pedagogie.
Indiferent de nevoile tale, Evaluarea in educatie. Meritocratia si mediocritatea - Marin Manolescu din categoria Pedagogie îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 45 Lei
Caracteristicile produsului Evaluarea in educatie. Meritocratia si
- Brand: Universitara
- Categoria: Pedagogie
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 20-12-2024 01:34:29
Comandă Evaluarea in educatie. Meritocratia si Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Evaluarea in educatie. Meritocratia si de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
1. Pledoarie pentru promovarea valorilor meritocraticeAcesta este termenul ce defineste lucrarea de fata. In sinteza aceasta carte este o PLEDOARIE pentru - Promovarea valorilor meritocratice - Promovarea valorii meritului scolar ca sursa generatoare a meritului social - Recunoasterea si recompensarea meritului scolar - Traducerea transpunerea reusitei scolare in reusita sociala profesionala - Diminuarea mediocritatii prin
educatie si evaluare - Recunoasterea si reconsiderarea traditiilor valoroase ale invatamantului romanesc - Reconstructia identitatii educatiei nationale a sistemului national de evaluare. Prin aceasta lucrare incercam sa identificam cauze efecte implicatii sa explicam sa interpretam sa propunem... sa dezvoltam atitudini comportamente dezirabile in consonanta cu ideile care promoveaza valoarea aptitudinea si talentul care sustin si recompenseaza munca onesta in domeniul scolar atat in ce ea ce priveste elevii cat si in ceea ce priveste cadrele didactice. Analiza noastra privind evaluarea in
educatie impactul acesteia asupra mediocritatii si a meritocratiei incearca sa acopere o perioada extinsa din istoria Romaniei. Ne vom folosi in aceasta analiza de un instrument metodologic propus de unul dintre marii pedagogi romani - Stanciu Stoiansi acceptat se pare de comunitatea stiintifica - pentru a diferentia caracteristicile fenomenelor educationale de-a lungul istoriei noastre nationale. Stanciu Stoian in lucrarea Pedagogia romana moderna si contemporana EDP 1976 Bucuresti realizeaza o periodizare interesanta a dezvoltarii scolii romanesti tinand cont de contexte politice de evenimente istorice de legislatia adoptata de-a lungul timpului cu efect reformator asupra educatiei si a invatamantului. Noi vom completa aceasta periodizare vom respecta acelasi principiu taxonomic dar vom adauga etapele pe care marele pedagog nu a avut rabdare sa le mai traiasca. Rezulta urmatoarele perioade corelate cu perioadele pedagogizarii educatiei - Perioada desteptarii nationale pana la 1859 - Perioada luptei pentru libertate si independenta 1859-1918 - Perioada interbelica 1918- 1944 - Perioada constructiei socialismului in Romania 1944-1989 - Perioada postdecembrista 1989- prezent . Fiecare din perioadele identificate anterior se raporteaza la contexte si evenimente socio-politice istorice majore un demers de o asemenea amploare trebuie sa tina seama de aceste repere care au marcat evolutia invatamantului romanesc. - Perioada desteptarii nationale Miscarea revolutionara de la 1821 Regulamentele organice - 1831 adoptarea Regulamentului Organic 1832 adoptarea Regulamentului scolar in Muntenia 1834 adoptarea Regulamentului scolar in Moldova Revolutiile de la 1848-Proclamatia de la Islaz Unirea Principatelor Romane -1859 - Perioada luptei pentru libertate si independenta pana la Marea Unire din 1918 Razboiul de Independenta Pregatirea Marii Uniri - 1918 - Perioada interbelica Desavarsirea statului national unitar Consolidarea structurilor STATULUI - Perioada constructiei socialiste 1944-1989 sovietizarea invatamantului romanesc - Decretul din 1948 perioada desavarsirii constructiei socialiste - 1948-1989 - Perioada postdecembrista de dupa 1989 Pe parcursul lucrarii noastre vom identifica descrie si analiza dintr-o perspectiva pedagogica evolutia faptelor evenimentelor pe etape istorice vom constata faptul ca fiecare din cele cinci perioade are propriile sale caracteristici si contributii la dezvoltarea evaluarii ca sursa a meritocratiei si a mediocritatii. 2. Meritul scolar meritocratia si evaluarea scolara Potrivit teoriilor sociologice actuale o societate este considerate meritocratica daca fiecare inid are sansa de a reusi in viata prin scoala si daca reusita scolara se traduce printr-o reusita sociala. Firesc ne intrebam este corect sa punem semnul determinarii intre meritul scolar si meritul social Este o relatie directa de cauzalitate Meritocratie inseamna in sinteza sa fii promovat pe merit. Am spune noi Fiecaruia dupa merite Sa-ti castigi locul in societate in profesie si in viata prin merit. Michael Young a inventat ac