Cumpara de la liki24.ro

Experimentele micului geniu Kit Paleontologie Velociraptor, 7-12 ani, Lisciani -

Experimentele micului geniu Kit Paleontologie Velociraptor, 7-12 ani, Lisciani
49 Lei

Disponibil

(26-06-2024)
Cumpara de la liki24.ro

Produs vandut de liki24.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici

Distribuie pe :

Descriere :

Cumpara experimentele micului geniu de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru experimentele micului geniu

Experimentele micului geniu Kit Paleontologie Velociraptor, 7-12 ani, Lisciani Descopera lumea Dinozaurilor! Acest joc nu doar încântă și distrează, ci și stimulează dezvoltarea copiilor într-un mod educativ și interactiv, oferindu-le o modalitate captivantă de a învăța și de a se conecta cu pasiunea lor pentru paleontologie.
Setul este ideal pentru dezvoltarea indemanarii celor mici, a gandirii logice si a creativitatii
Include toate accesoriile necesare pentru a descoperi cum ia nastere un dinozaur prin manutele lor
Ii va incanta intoarcerea in Era Dinozaurilor, cunoscand diferitele specii de dinozauri-pradatori precum Velociraptor

Beneficii:
Dezvoltarea Indemanarii: Jocul este conceput pentru a contribui la dezvoltarea abilităților motorii fine ale copiilor, oferindu-le oportunitatea de a manipula și asambla diferite părți ale fosilelor pentru a crea un dinozaur complet.
Gândire Logică: Asamblarea corectă a fosilelor implică o gândire logică și rezolvarea de probleme, oferind copiilor provocări care stimulează dezvoltarea lor cognitivă.
Creativitate: Prin posibilitatea de a construi propriul dinozaur, copiii sunt încurajați să-și folosească imaginația și creativitatea pentru a da viață acestor creaturi fascinante din trecut.
Experiență Interactivă: Setul include toate accesoriile necesare pentru a permite copiilor să descopere procesul de formare a unui dinozaur cu mâinile lor, contribuind astfel la o învățare interactivă și distractivă.
Explorarea Era Dinozaurilor: Prin cunoașterea diferitelor specii de dinozauri, în special a prădătorilor precum VELOCIRAPTOR, copiii vor fi transportați într-o călătorie fascinantă înapoi în Era Dinozaurilor.
Specificatii:
Dimensiuni ambalaj: 33 x 24 x 6 cm
Varsta recomandata: 7-12 ani.
Pastrati jucaria/produsul departe de foc, feriti jucaria/produsul de temperaturi ridicate si umiditate.
Pastrati instructiunile si etichetele pentru referinte viitoare.
Va rugam sa supravegheati copilul in timp ce se joaca/foloseste acest produs.
Indepartati orice ambalaj al jucariei/produsului inainte de a da jucaria/produsul copilului.
Nu lasati ambalajele jucariilor/produselor la indemana copiilor.
Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare.
Setul include:
- poster cu dinozaurul VELOCIRAPTOR
- bloc din ipsos pentru excavat
- fosile pentru asamblarea dinozaurului
- unelte pentru descoperirea fosilelor
Materiale folosite:
Ipsos, plastic, hartie
Atentie!
Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani.
Beneficii:

Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo