Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de Expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa.
Intrarea acesteia in etapa marketingului electronic invita la necesare estimari a ceea ce constituie o constanta a creatiei publicitare si a ceea ce comunicarea integrata de marketing aduce cu adevarat nou in expresivitatea publicitara..
In carte sunt schitate elemente de istorie a publicitatii.
Perspectivele teoretice (lingvistica, teoria argumentarii, semiotica vizuala etc.) sunt integrate cu ajutorul retoricii.
Expresivitate publicitara identifica principalele trasaturi definitorii ale reclamelor si abordeaza din diferite perspective teoretice chestiunea persuasiunii pe care acestea o exercita, la nivelul elementelor lor componente (titlu, text, imagine, slogan, logotip) si la acela al raporturilor intre ele.
Destinata celor studiosi - cercetatori, studenti, pasionati de Expresivitate oricare i-ar fi domeniul de manifestare -, cartea invita cititorul spre o intelegere proprie a fenomenului publicitar, atat de important astazi in ceea ce numim cultura de masa