DescriereAcest auxiliar didactic vizeaza icirc n principal dezvoltarea a trei dintre competentele generale prevazute de programa de limba si literatura rom acirc na pentru clasele a V-a ndash a VIII-a si anume Receptarea textului scris de erse tipuri competenta generala nr.
Astfel lucrarea este un instrument de lucru util at acirc t elevilor c acirc t si profesorilor icirc n trei directii ale activitatii scolare dezvoltarea competentelor de lectura si de redactare icirc n vederea pregatirii temeinice pentru examenul de Evaluare Nationala dar si pentru comunicarea cotidiana icirc n contextul icirc n care se observa lipsa interesului pentru text pentru lectura si pentru comunicare literara de asemenea se adreseaza elevilor care au ales cursul bdquo lectura si abilitatile de viata rdquo curs optional avizat de Ministerul Educatiei nu icirc n ultimul r acirc nd vizeaza pregatirea elevilor capabili de performanta icirc n vederea participarii la concursurile si la olimpiadele scolare experiente formatoare ce genereaza icirc ncredere icirc n sine si bucuria reusitei.. 5 . 3 si Exprimarea identitatii lingvistice si culturale proprii icirc n context national si international competenta generala nr. 2 Redactarea textului scris de erse tipuri competenta generala nr.
DescriereAcest auxiliar didactic vizeaza icirc n principal dezvoltarea a trei dintre competentele generale prevazute de programa de limba si literatura rom acirc na pentru clasele a V-a ndash a VIII-a si anume Receptarea textului scris de erse tipuri competenta generala nr