Culegerea de Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a – Comunicare IN limba romana este o NOUTATE METODICA sI EDITORIALA, in conformitate cu noua programa scolara, propunand organizarea activitatilor de invatare pentru fiecare lectie din planificarea calendaristica prin intermediul fiselor de lucru si verificarea cunostintelor asimilate prin teste de evaluare si autoevaluare.
Activitatile de invatare vizeaza:• comunicarea orala (ascultare, vorbire, interactiune);• citirea/ lectura;• scrierea/ redactarea;• elementele de constructie a comunicarii.
Fiecare fisa de lucru contine cinci niveluri de invatare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru invatarea in clasa si pentru acasa:• un text teoretic sintetic, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara pentru fiecare lectie.
pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, aceste continuturi sunt insotite de exemple si modele de rezolvari;• exercitii de exersare (initiere si consolidare) a cunostintelor nou predate;• exercitii de fixare (aprofundare si dezvoltare) a cunostintelor nou predate;• evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardele Ministerului Educatiei Nationale;• autoevaluari conforme cu standardele in vigoare, cu rol de feedback al progresului invatarii..
Culegerea de Fise de lucru diferentiate pentru clasa a II-a – Comunicare IN limba romana este o NOUTATE METODICA sI EDITORIALA, in conformitate cu noua programa scolara, propunand organizarea activitatilor de invatare pentru fiecare lectie din planificarea calendaristica prin intermediul fiselor de lucru si verificarea cunostintelor asimilate prin teste de evaluare si autoevaluare.
Activitatile de invatare vizeaza:• comunicarea orala (ascultare, vorbire, interactiune);• citirea/ lectura;• scrierea/ redactarea;• elementele de constructie a comunicarii.
Fiecare fisa de lucru contine cinci niveluri de invatare care pot fi aplicate individual, pe echipe sau frontal, pentru invatarea in clasa si pentru acasa:• un text teoretic sintetic, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara pentru fiecare lectie