Free Imagination. The deep roots of creativity, freedom and meaning in the human brain and mind, Hardback/***

Free Imagination. The deep roots of creativity, freedom and meaning in the human brain and mind, Hardback/***

Detalii Free Imagination. The deep roots

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
377.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 8 ore
Descriere YEO:

Free Imagination. The deep roots - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Free Imagination. The deep roots de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Free Imagination. The deep roots of creativity, freedom and meaning in the human brain and mind, Hardback/*** din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 377.99 Lei

Caracteristicile produsului Free Imagination. The deep roots

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 07-04-2025 02:10:02

Comandă Free Imagination. The deep roots Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Free Imagination. The deep roots de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Free Imagination argues that the brain\'s capacity to imagine is the fundamental basis of human Free Will. Laws of physics need not apply in our internal simulations, so virtually anything is possible there. Publisher: Oxford University Press Author(s): Peter Ulric (Chair of the Department of Psychological and Brain Sciences, Chair of the Department of Psychological and Brain Sciences, Dartmouth College) Tse Number of pages: 240 Publication date: 2024 Dimensions: 163 x 242 x 22 Cover type: Hardback

Free Imagination. The deep roots of creativity, freedom and meaning in the human brain and mind, Hardback/*** - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press