Gamification in Learning and Education | Sangkyun Kim, Kibong Song, Barbara Lockee, John Burton

Gamification in Learning and Education | Sangkyun Kim, Kibong Song, Barbara Lockee, John Burton

Detalii Gamification in Learning and Education

carturesti.ro
Vânzător
carturesti.ro
Pret
695 Lei
Categorie (vânzător)
Carte straina
Marca
Springer

Produs actualizat în urmă cu 1 lună
Descriere YEO:

Gamification in Learning and Education - Disponibil la carturesti.ro

Pe YEO găsești Gamification in Learning and Education de la Springer, în categoria Carte straina.

Indiferent de nevoile tale, Gamification in Learning and Education | Sangkyun Kim, Kibong Song, Barbara Lockee, John Burton din categoria Carte straina îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Caracteristici și Avantaje ale produsului Gamification in Learning and Education

  • Departament: gaming-carti-birotica
  • Ideal pentru pasionații de jocuri, birotică și distracție online.

Preț: 695 Lei

Caracteristicile produsului Gamification in Learning and Education

  • Brand: Springer
  • Categoria: Carte straina
  • Magazin: carturesti.ro
  • Ultima actualizare: 11-11-2024 01:46:56

Comandă Gamification in Learning and Education Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Gamification in Learning and Education de la carturesti.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
This book explores the theoretical foundations of gamification in learning and education. It has become increasingly difficult to engage and motivate students. Gamification not only makes learning interesting, but also allows game players to solve problems and learn lessons through repeated attempts and failures. This "positive failure" can motivate students to attempt a difficult mission. Chapters in this volume cover topics such as the definition and characteristics of gamification, gamification in learning and education, theories, research on gamification, framework, strategy, and cases.

Gamification in Learning and Education | Sangkyun Kim, Kibong Song, Barbara Lockee, John Burton - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Springer