Hackingul cresterii economice. - Eric Ries .
Cartea de fata le ofera companiilor o metodologie pentru dezvoltarea si optimizarea unor noi strategii, cu scopul de a-si creste cota de piata. - Jeff Bussgan, Harvard Business School In peisajul tot mai haotic al businessului, in care poti pierde clienti cat ai clipi, iar pietele sunt perturbate in mod constant, identificarea solutiilor de crestere este cruciala pentru supravietuire. - James Currier O carte extraordinara, care merita sa stea printre cele mai importante lucrari despre dezvoltarea start-up-urilor. - Josh Elman O lectura obligatorie pentru toti cei din lumea afacerilor.
Aceasta carte va invata cum sa ganditi ca niste vanzatori ai viitorului.
Modul in care facem asta azi, cand totul se desfasoara online, e total diferit de cum se proceda in trecut.
Nimic nu e mai important pentru o afacere decat sa atragem utilizatori si clienti noi.
Lectia fundamentala a lui Ellis si Brown este aceea ca, pentru a ohtine o crestere rapida si ireversibila, trebuie sa cream echipe specifice, cu specialiati din toate domeniile, capabili sa lucreze impreuna pentru acelasi scop, cu deplina libertate de a testa si experimenta idei.
Insa pentru ca aceasta echipa sa dea rezultatele asteptate, ea trebuie sa fie construita potrivit unui principiu fundamental, strain modului traditional de organizare a companiilor: acela al colaborarii interdepartamentale.
Nicio companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, nu se poate dezvolta rapid in lipsa unei echipe responsabile cu cresterea.
Sean Ellis si Morgan Brown propun solutii pentru a transforma orice companie, indiferent de marimea sau de specificul ei, intr-una de succes, cu o pozitie competitiva pe piata.
Intr-o lume a businessului dominata de competitia acerba pentru atragerea unui numar cat mai mare de clienti, sunt esentiale cresterea rapida a cotei de piata si dezvoltarea unor strategii de marketing imbatabile.
Cum isi ating rapid companiile obiectivele de dezvoltare Metoda propusa de cei doi experti, Hackingul cresterii, e deopotriva rezultatul a zeci de ani de practica in domeniul afacerilor si expresia unei gandiri ce trece dincolo de granitele marketingului traditional, venind cu solutii accesibile si inovatoare.
Hackingul cresterii economice