HBR Guide to Unlocking Creativity, Paperback/Harvard Business Review

HBR Guide to Unlocking Creativity, Paperback/Harvard Business Review

Detalii HBR Guide to Unlocking Creativity,

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
110.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Harvard Business Review Press

Produs actualizat în urmă cu 14 ore
Descriere YEO:

HBR Guide to Unlocking Creativity, - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești HBR Guide to Unlocking Creativity, de la Harvard Business Review Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, HBR Guide to Unlocking Creativity, Paperback/Harvard Business Review din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 110.99 Lei

Caracteristicile produsului HBR Guide to Unlocking Creativity,

  • Brand: Harvard Business Review Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă HBR Guide to Unlocking Creativity, Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda HBR Guide to Unlocking Creativity, de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Publisher: Harvard Business Review Press Author(s): Harvard Business Review Number of pages: 192 Collection: HBR Guide Publication date: 2023 Dimensions: 126 x 228 x 19 Cover type: Paperback / softback Redescopera farmecul lecturii si alege-ti de pe elefant.ro carti in limba engleza scrise de autori consacrati. Iti punem la dispozitie sute de mii de carti online, de dragoste si beletristica, memorii si jurnale, carti de copii, volume motivationale si multe altele. Daca aceasta carte ti-a atras atentia, descrierea ei va fi disponibila in curand. Intre timp, pentru mai multe detalii, ne poti scrie la adresa de email: contact@elefant.ro .

HBR Guide to Unlocking Creativity, Paperback/Harvard Business Review - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Harvard Business Review Press