Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading Level 10, Book Band White: Zara the Youth Worker, Paperback/Sufiya Ahmed

Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading Level 10, Book Band White: Zara the Youth Worker, Paperback/Sufiya Ahmed

Detalii Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
89.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Oxford University Press

Produs actualizat în urmă cu 4 ore
Descriere YEO:

Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading de la Oxford University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading Level 10, Book Band White: Zara the Youth Worker, Paperback/Sufiya Ahmed din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 89.99 Lei

Caracteristicile produsului Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading

  • Brand: Oxford University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 04-12-2024 01:37:01

Comandă Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Youth workers help young people in many ways! Zara the youth worker is dedicated to supporting children and teenagers. Project X Hero Academy Non-fiction is an inspirational reading series about real-life heroes. Publisher: Oxford University Press Author(s): Sufiya Ahmed Number of pages: 24 Collection: Hero Academy Non-fiction Publication date: 2022 Dimensions: 164 x 216 x 7 Cover type: Paperback / softback Illustrator: Eva Morales

Hero Academy Non-fiction: Oxford Reading Level 10, Book Band White: Zara the Youth Worker, Paperback/Sufiya Ahmed - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Oxford University Press