Imagining Consumers: Design and Innovation from Wedgwood to Corning, Paperback/Regina Lee Blaszczyk

Imagining Consumers: Design and Innovation from Wedgwood to Corning, Paperback/Regina Lee Blaszczyk

Detalii Imagining Consumers: Design and Innovation

elefant.ro
Vânzător
elefant.ro
Pret
236.99 Lei
Categorie (vânzător)
Foreign Books
Marca
Johns Hopkins University Press

Produs actualizat în urmă cu 4 ani
Descriere YEO:

Imagining Consumers: Design and Innovation - Disponibil la elefant.ro

Pe YEO găsești Imagining Consumers: Design and Innovation de la Johns Hopkins University Press, în categoria Foreign Books.

Indiferent de nevoile tale, Imagining Consumers: Design and Innovation from Wedgwood to Corning, Paperback/Regina Lee Blaszczyk din categoria Foreign Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 236.99 Lei

Caracteristicile produsului Imagining Consumers: Design and Innovation

  • Brand: Johns Hopkins University Press
  • Categoria: Foreign Books
  • Magazin: elefant.ro
  • Ultima actualizare: 16-09-2020 22:35:51

Comandă Imagining Consumers: Design and Innovation Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Imagining Consumers: Design and Innovation de la elefant.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Originally published in 1999. Imagining Consumers tells for the first time the story of American consumer society from the perspective of mass-market manufacturers and retailers. It relates the trials and tribulations of china and glassware producers in their contest for the hearts of the working- and middle-class women who made up more than eighty percent of those buying mass-manufactured goods by the 1920s. Based on extensive research in untapped corporate archives, Imag

Imagining Consumers: Design and Innovation from Wedgwood to Corning, Paperback/Regina Lee Blaszczyk - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Johns Hopkins University Press