Descriere YEO:
Pe YEO găsești Informatica. Manual pentru clasa a de la Corint, în categoria Informatica Clasa 11.
Indiferent de nevoile tale, Informatica. Manual pentru clasa a XI-a - Mioara Gheorghe din categoria Informatica Clasa 11 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 16.4 Lei
Caracteristicile produsului Informatica. Manual pentru clasa a
- Brand: Corint
- Categoria: Informatica Clasa 11
- Magazin: grupdzc.ro
- Ultima actualizare: 27-11-2024 01:44:15
Comandă Informatica. Manual pentru clasa a Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Informatica. Manual pentru clasa a de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Transferul parametrilor la apel Variabile locale si variabile globale Implementarea subprogramelor in limbajele de programare A. Subprograme in limbajul Pascal functii si proceduri B. Subprograme in limbajul C C C. Exercitii cu subprograme Siruri de caractere Particularitati de memorare asirurilor de caractere Facilitati
pentru prelucrarea sirurilor de caractere in limbajul Pascal Facilitati
pentru prelucrarea sirurilor de caractere in limbajul C C Subprograme predefinite
pentru prelucrarea sirurilor de caractere Recursivitatea Definire. Exemplificare Mecanismul de implementare a recursivitatii Tipuri de recursivitate Aplicatii implementate recursiv Capitolul 3. METODE DE PROGRAMARE Divide et impera Studiu de caz - Campionatul de bascbet Descrierea generala a metodei Divide et Impera Algoritrnul metodei Implementarea metodei Divide et Impera Backtracking Studiu de caz - Planificarea examenelor Descrierea generala a metodei Backtracking Mecanismul metodei Backtracking Reprezentarea algoritrnului in pseudocod Exemplu de implementare a algoritrnului Generarea partitiilor unei multimi Generarea submultimilor unei multimi Capitoul 4. ELEMENTE DE TEORIA GRAFURILOR Scurt istoric Grafuri neorientate Notiuni de baza Gradul unui nod Reprezentarea in memorie a grafurilor neorientate Memorarea grafurilor folosind matricea de adiacenta Memorarea grafurilor folosind listele de adiacenta Memorarea grafurilor neorientate folosind lista muchiilor Clase speciale de grafuri Grafuri complete Grafuri partiale Subgrafuri Parcurgerea grafurilor neorientate Metoda de parcurgere Breadth First BF - parcurgerea in latime Metoda de parcurgere Depth First OF - parcurgerea in adancime Notiunea de conexitate in grafuri neorientate Grafuri orientate Memorarea grafurilor orientate prin matricea de adiacenta Memorarea unui graf oriental folosind listele de adiacenta Reprezentarea unui graf orientat folosind matricea varfuri-arce Reprezentarea unui graf orientat ca un vector de arce Arbori Anexe Bibliografie