Descriere YEO:
Intervenția în situații de criză, - Disponibil la publisol.ro
Pe YEO găsești Intervenția în situații de criză, de la Trei, în categoria Media > Books > Print Books.
Indiferent de nevoile tale, Intervenția în situații de criză, de Lennis G. Echterling, Jack Presbury , J. Edson McKee din categoria Media > Books > Print Books îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 85 Lei
Caracteristicile produsului Intervenția în situații de criză,
- Brand: Trei
- Categoria: Media > Books > Print Books
- Magazin: publisol.ro
- Ultima actualizare: 21-12-2024 01:38:29
Comandă Intervenția în situații de criză, Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Intervenția în situații de criză, de la publisol.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
Când intervenim ca psihologi în
situații de
criză, ne ocupăm de oameni care se confruntă cu
situații care le amenință sănătatea, bunăstarea personală, modul de viață și chiar viața. Aceste
situații sunt periculoase, dar oferă și oportunități. Sarcina noastră este aceea de a-i ajuta pe oameni să supraviețuiască și să crească după ce trec prin aceste puncte de cotitură majoră din viața lor. Cartea de față este organizată în funcție de factorii cu contribuții importante la reziliență și rezoluție în orice tip de
criză. Sunt prezentate principiile generale ale intervenției în
criză și tehnici care pot fi aplicate la o gamă largă de evenimente de criză, de la crizele de dezvoltare ce marchează punctele de tranziție dintre principalele faze ale vieții la dezastre naturale sau catastrofe provocate de oameni, în lucrul cu indivizi, familii, grupuri sau comunități. Fiecare capitol prezintă o ilustrare a aplicării tehnicilor, oferind astfel oportunitatea de a observa intervenția în criză în acțiune. LENNIS G. ECHTERLING este profesor la Universitatea James Madison și a oferit intervenții în situații de criză ca răspuns la evenimente catastofale din Statele Unite și întreaga lume. J. EDSON MCKEE este profesor la Universitatea James Madison și predă tehnici de consiliere. JACK PRESBURY este profesor la Universitatea James Madison, interesat de consilierea educațională și consilierea de scurtă durată. - Autorii – Autorii CUPRINS Prefață: Să supraviețuim și să creștem Privire generală asupra cărții Scurtă descriere a capitolelor CAPITOLUL 1: REZILIENȚĂ ȘI TRANSCENDENȚĂ: CUM SĂ SUPRAVIEȚUIEȘTI UNEI CRIZE ȘI SĂ TE DEZVOLȚI ÎN VIAȚĂ Lucrul cu oamenii aflați în criză Prima reacție Rolul de intervenient în criză Evoluția conceptelor pentru înțelegerea crizei: conceptele de criză și de urgență Reziliență De la supraviețuire la evoluție BASICS pentru crize și urgențe Cum folosim LUV cu persoanele aflate în criză Utilizați întrebările de căutare a supraviețuitorului CAPITOLUL 2: REZOLUȚIA CRIZEI: PROCESUL DE SCHIMBARE Cum se întâmplă, de fapt, schimbarea Criză, haos și complexitate Grămezi de nisip și creativitate Rezoluție versus soluție în situația de criză Mai mult decât restaurarea echilibrului Procesul de rezoluție a crizei Găsește poneiul Reflectarea rezoluției Folosiți întrebările de „trecere mai departe“ CAPITOLUL 3: STABILIREA CONTACTULUI: PUTEREA CONECTĂRII Suportul social De ce ne ajutăm unii pe alții? Cum ne atașăm de alți oameni Cum ne dezvoltăm empatia Raportul (alianța) Factori comuni Formarea legăturii Stabilirea contactului prin telefon Folosirea internetului pentru stabilirea contactului Acordarea de servicii pe teren A fi alături de o persoană aflată în criză Utilizarea întrebărilor de conectare și a deschiderilor pentru găsirea resurselor Interludiul de încurajare CAPITOLUL 4: GĂSIREA SENSULUI: TRANSFORMAREA POVEȘTII DE CRIZĂ ÎNTR‑O POVESTE DE SUPRAVIEȚUIRE Criza și lumea presupunerilor Criză și sens Amintiri vii Povestirea evenimentului crizei Semnificația umană Găsirea sensului poveștii Agonia lui Sisif Intrarea în povestea de criză a unei persoane Co-construirea unei povești de supraviețuire CAPITOLUL 5: GESTIONAREA SURESCITĂRII EMOȚIONALE: PROMOVAREA SENTIMENTULUI DE REZOLUȚIE Catharsis și criză Exprimarea, gestionarea și conferirea unui sens emoțiilor A gândi și a simți Excitarea emoțională și legea Yerkes-Dodson Emoții negative în criză Emoții pozitive Emoții ale rezoluției Teoria „Extinde și construiește“ Empatia cu sens opus Diminuarea emoțiilor de suferință Susținerea emoțiilor rezoluției Rămânerea în „zona“ rezoluției CAPITOLUL 6: VIZUALIZAREA POSIBILITĂȚILOR: ADAPTAREA CREATIVĂ Optimism și imaginarea posibilităților Etiologia și teleologia în criză O teorie teleologică Înclinarea balanței către ieșirea din criză Indicarea posibilităților Ajutați la identificarea ob