Descriere YEO:
Joc De Familie - Jocul - Disponibil la kidstory.ro
Pe YEO găsești Joc De Familie - Jocul de la Ludattica, în categoria Varsta>Jucarii 7-10 ani.
Indiferent de nevoile tale, Joc De Familie - Jocul Gastelor din categoria Varsta>Jucarii 7-10 ani îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.
Preț: 143 Lei
Caracteristicile produsului Joc De Familie - Jocul
- Brand: Ludattica
- Categoria: Varsta>Jucarii 7-10 ani
- Magazin: kidstory.ro
- Ultima actualizare: 05-11-2025 02:34:00
Comandă Joc De Familie - Jocul Online, Simplu și Rapid
Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Joc De Familie - Jocul de la kidstory.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.
Descriere magazin:
. INSTRUCŢIUNI DE JOC: Pregatirea pentru joc: Fiecare jucator îsi alege o gâsca si o asaza pe patratelul de start . Regulament: Pentru a stabili cine începe, fiecare jucator va da cu zarul. Jucatorul care obtine cel mai mare numar va începe jocul, urmat de persoana aflata la stânga sa, samd. Jucatorul da cu zarul si misca gâsca sa corespunzator numarului obtinut prin adunarea cifrelor obtinute cu cele doua zaruri. Când gâsca ajunge pe un câmp special, jucatorul trebuie sa respecte cerinta câmpului respectiv. Iata lista câmpurilor speciale si regulile care trebuie urmate când o gâsca ajunge pe ele: Câmpurile gâsca (5, 9, 14, 18, 23, 27, 32, 36, 41, 45, 50, 54, 59): jucatorul avanseaza cu suma cifrelor obtinute pe cele doua zaruri; Câmpul 6, podul : jucatorul merge la câmpul 12; Câmpul 19, casa : jucatorul sta pe loc o tura; Câmpul 31, fântâna : jucatorul merge la câmpul 52 ( gardul ) si nu poate parasi acest câmp pâna ce un alt jucator nu îl trage de acolo, când ajunge pe acelasi câmp; Câmpul 42, labirintul : jucatorul se întoarce pe câmpul de unde a plecat; Câmpul 52, gardul : jucatorul sta pe loc pâna ce un alt jucator ajunge pe acelasi câmp si-i ia locul; Câmpul 58, craniul - jucatorul trebuie sa se întoarca la câmpul de Start. Câstiga primul jucator care ajunge pe câmpul 63. Pe acest câmp, însa, nu se poate ajunge decât daca numarul obtinut cu zarurile este exact acelasi cu numarul de câmpuri necesar pentru a ajunge acolo. Daca numarul nu coincide, jucatorul va merge înapoi cu tot atâtea câmpuri cât a depasit numarul respectiv. Daca jucatorul ajunge pe un câmp gâsca , va continua în sens opus, în loc sa mearga în fata. Numarul de jucatori: 2-6 jucatori Varsta recomandata: 3+