nMisiunea brandului Headu stimuleaza mintea copiilor prin joc si cu ajutorul dispozitivelor educationale amuzante, organizate intr-un meniu personalizat de competente, pentru a se desfasura intr-un mod spontan si neobligatoriu, cu o capacitate de invatare permanenta.nCaracteristici: „Proiectam jocuri, jucarii, carti si aplicatii distractive, de inalta calitate, pentru a-i invata pe copii abilitati esentiale folosind o metoda de predare inovatoare. nVarsta recomandata: 3 ani+.
De ce sa alegi HEADU? Revolutia digitala, cresterea tot mai mare de informatii, explozia potentialului stiintei si a tehnologiei si accelerarea globalizarii, fac ca in prezent sa fie esential sa avem noi moduri de gandire si noi cai de invatare: de la copii mici si pana la adulti, la scoala, la locul de munca si in viata.
Prin STEM, elevii dezvolta abilitati cheie, inclusiv: rezolvarea problemelor si creativitate.
Gama S.
T.
E.
M reprezinta o abordare a invatarii si dezvoltarii care integreaza domeniile stiintei, tehnologiei, ingineriei si matematicii.
Setul include: 28 de cartonase pe care copiii le pot potrivi intre ele.
Headu stimuleaza mintea copiilor prin joc si cu ajutorul dispozitivelor educationale amuzante, organizate intr-un meniu personalizat de competente, pentru a se desfasura intr-un mod spontan si neobligatoriu, cu o capacitate de invatare permanenta.
Setul incurajeaza copiii sa inteleaga logica comparatiilor, le dezvolta memoria vizuala, invata primele concepte comparative: inalt/jos, lung/scurt, zi/noapte, trist/fericit si asa mai departe.
De fapt, ei asociaza fiecare imagine cu contrariul sau, familiarizandu-se astfel cu mai multe concepte despre ce inseamna aportul dintre doua lucruri sau doua situatii opuse, contradictorii.
Brandul Headu ofera copiilor o gama variata de puzzle-uri logice si distractive! Descopera-le si tu! Cu Jocul Lucrurilor Opuse de la HEADU, copiii observa si compara mai multe elemente, identificand analogiile si diferentele dintre ele. - Fondatorii Headu. nMisiunea brandului Headu stimuleaza mintea copiilor prin joc si cu ajutorul dispozitivelor educationale amuzante, organizate intr-un meniu personalizat de competente, pentru a se desfasura intr-un mod spontan si neobligatoriu, cu o capacitate de invatare permanenta.nCaracteristici: „Proiectam jocuri, jucarii, carti si aplicatii distractive, de inalta calitate, pentru a-i invata pe copii abilitati esentiale folosind o metoda de predare inovatoare