Auxiliarul abordeaza toate continuturile din noua programa pentru Clasa a III-a incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonliterar fluturasul informativ invitatia mail-ul afisul cartea si revista clasei.
De asemenea sunt prezentate si modele deorganizatori grafici care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient diagrama Venn ciorchinele metoda SINELG etc.
Conform noilor tendinte in invatamant care pun un mare accent pe intelegerea textului am oferit spre analiza cateva lecturi folosind erse metode moderne interactive metoda cubului jurnalul cu dubla intrare teoria inteligentelor multiple.
Speram ca acest auxiliar prin abordarea completa a temelor din noua programa sa fie util elevilor si cadrelor didactice indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa.
CUPRINSI.
Parti secundare de propozitie care determina un verb.
Parti secundare de propozitie care determina un substantiv 7.
Propozitia dezvoltata 6.
Propozitia simpla 5.
Subiectul exprimat prin pronume personal 4.
Subiectul Subiectul exprimat prin substantiv.
Predicatul verbal 3.
Cuvantul ndash parte de propozitie 2.
PARTILE DE PROPOZITIE 1.
Numeralul VIII.
Verbul Persoana si numarul verbului 7.
Pronumele personal 6.
Legatura adjectivului cu substantivul 5.
Adjectivul 4.
Substantivul Felul substantivelor Numarul substantivelor Scrierea si pronuntarea corecta a unor substantive 3.
Cuvantul ndash parte de vorbire 2.
PARTILE DE VORBIRE 1.
Povestirea scrisa dupa benzi desenate VII.
Compunerea liberaH.
Compunerea dupa un plan de ideiG.
Compunerea cu inceput datF.
Compunerea folosind cuvinte de sprijinE.
Compunerea dupa un sir de intrebari D.
Compunerea dupa o ilustratie sau un sir de ilustratii C.
Partile unei compuneriB.
Scrierea imaginativa A.
Metoda Sinelg 92.
Ciorchinele5.
Fagurele de miere 4. bdquo Floarea rdquo alimentara 3.
Diagrama Venn 2.
Tabelul Organizatorii grafici1.
Mail-ul H.
Cartea Revista clasei G.
Afisul F.
Invitatia E.
Fluturasul informativD.
Felicitarea C.
Ilustrata B.
Cartea postala.
Scrierea functionala A.
SCRIEREA FUNCTIONALA SI IMAGINATIVA 1.
Textul nonliterar informativ Activitati propuse pornind de la teoria inteligentelor multipleVI.
Textul in versuri4.
Textul descriptiv3.
Textul narativModel de abordare a textului narativ Metoda cubului Jurnalul cu dubla intrare2.
Textul 1.
Comunicarea 2.
INTELEGEREA TEXTULUI 1.
COMUNICARE.
Cuvinte care contin vocale duble ii ee oo uu V.
Grupurile de sunete litere ea ia oa ie iea ua 4.
Scrierea cu bdquo a rdquo si bdquo i rdquo 3.
Scrierea lui bdquo m rdquo inainte de bdquo b rdquo si bdquordquo 2.
SCRIEREA CORECTA A CUVINTELOR 1.
Cuvinte cu mai multe intelesuriIV.
Cuvinte cu sens opus 6.
Cuvinte cu forma diferita si sens asemanator 5.
Cuvantul 4.
Silaba 3.
Vocale si consoane 2.
Sunetul si litera.
FONETICA SI VOCABULAR 1.
Ortogramele Ortogramele sa s-aOrtogramele sau s-au Ortogramele intr-o intr-un dintr-o dintr-un Ortogramele ia i-a Ortogramele iau i-au Ortogramele la l-a Ortogramele nea ne-aOrtogramele neam ne-amOrtogramele v-a v-a Ortogramele cam c-am Ortogramele cai ca-i Ortogramele intruna intr-una Ortogramele cel ce-l cea ce-a cei ce-i Ortogramele moi m-oiIII.
Semnele de punctuatie3.
Propozitia si textul 2.
ORTOGRAFIE SI PUNCTUATIE 1.
EVALUARE INITIALA II.
Auxiliarul abordeaza toate continuturile din noua programa pentru Clasa a III-a incluzand si notiuni teoretice si exercitii aplicative legate de textul nonliterar fluturasul informativ invitatia mail-ul afisul cartea si revista clasei.
De asemenea sunt prezentate si modele deorganizatori grafici care il ajuta pe copil sa extraga mai usor informatiile din textul citit si sa le organizeze eficient diagrama Venn ciorchinele metoda SINELG etc.
Conform noilor tendinte in invatamant care pun un mare accent pe intelegerea textului am oferit spre analiza cateva lecturi folosind erse metode moderne interactive metoda cubului jurnalul cu dubla intrare teoria inteligentelor multiple.
Speram ca acest auxiliar prin abordarea completa a temelor din noua programa sa fie util elevilor si cadrelor didactice indiferent de manualul pe care lucreaza la clasa.
CUPRINSI