Cumpara de la elefant.ro

Limbajul publicistic/Dumistracel Stelian - Institutul European


Limbajul publicistic/Dumistracel Stelian
35.1 Lei

Disponibil

(08-10-2024)
Cumpara de la elefant.ro

Produs vandut de elefant.ro

(0)

Review(s)

Verifica toate preturile pentru acest produs : click aici


Distribuie pe :


Descriere :

Cumpara limbajul publicistic/dumistracel stelian institutul european de calitate.
Pe yeo poti sa gasesti cel mai bun pret pentru limbajul publicistic/dumistracel stelian institutul european

Din cuprins: Avataruri ale pronuntiei si ale scrierii
Deictice pseudoperformante si interferente ale registrelor
Sub semnul modelului si al cliseului
Mozaic de actualitate
Antecesoare orale si „populare“ ale stilurilor si limbajelor literare.
Conceptul este reevaluat prin revenirea la fondatori pe terenul analizei interactiunii comunicative; ne referim la Bronislav Malinowski, a carui proiectie privitoare la  „comuniunea fatica“este reconsiderata si prin corelarea cu perspectiva functiei „apelative“ a semnului intrebuintat intr-un act lingvistic concret, dupa Karl Bühler..
Cercetarea noastra argumenteaza faptul ca specificul limbajului publicistic, printre alte limbaje si stiluri functionale, este dat de modalitatea in care se manifesta  „functia fatica“, una relevanta pentru Limbajul de care ne ocupam.
Cuza “ din Iasi.
Textele supuse exemplificarii reprezinta o selectie ad-hoc din articole publicate intre anii 1997 si 2006 in diferite cotidiene din Iasi sau cu difuzare nationala si in hebdomadare, de diferite profiluri, cu o problematica ce a facut obiectul unor discutii de seminar cu studentii din anul I si al II-lea de la Departamentul de Jurnalistica si stiintele Comunicarii al Facultatii de Litere de la Universitatea  „Al.
I.
Analiza i-a impus cercetatorului definirea locului pe care Limbajul publicistic il ocupa in cadrul unui stil al  „comunicarii publice si private literare", dar si evaluarea, din optica antropologiei culturale, a statutului celorlalte componente ale stilului comunicarii publice si private literare: demarcarea fata de Limbajul publicitar si de genuri ale „discursului autoritatii institutionalizate“ (Limbajul instructiei scolare, cel al vietii politice, cel juridico-administrativ si cel al cultului).
Lucrarea de fata are ca punct de plecare studierea unei probleme generale de pragmatica a comunicarii, si anume analiza tendintelor contemporane din interactiunea emitator - destinatar (in ipostaza de receptor) in cadrul discursului public.
Din cuprins: Avataruri ale pronuntiei si ale scrierii
Deictice pseudoperformante si interferente ale registrelor
Sub semnul modelului si al cliseului
Mozaic de actualitate
Antecesoare orale si „populare“ ale stilurilor si limbajelor literare


Uneori, aceste descrieri pot contine inadvertente. De asemenea, imaginea este informativa si poate contine accesorii neincluse in pachetele standard.
logo

  • Produsele tale vor fi disponibile pentru toti clientii nostri, in fiecare zi, pe yeo.ro
  • Vor fi promovate pe retele de socializare si bloguri
  • De asemenea, vom crea continut video pentru 20 de produse