Literatura romana, clasa a VIII-a. Ghid practic de decodare a textelor din toate manualele scolare

Literatura romana, clasa a VIII-a. Ghid practic de decodare a textelor din toate manualele scolare

Detalii Literatura romana, clasa a VIII-a.

grupdzc.ro
Vânzător
grupdzc.ro
Pret
11.25 Lei
Categorie (vânzător)
Semestrul 1 Semestrul 2
Marca
Andreas

Produs actualizat în urmă cu 1 zi
Descriere YEO:

Literatura romana, clasa a VIII-a. - Disponibil la grupdzc.ro

Pe YEO găsești Literatura romana, clasa a VIII-a. de la Andreas, în categoria Semestrul 1 Semestrul 2.

Indiferent de nevoile tale, Literatura romana, clasa a VIII-a. Ghid practic de decodare a textelor din toate manualele scolare din categoria Semestrul 1 Semestrul 2 îți poate aduce un echilibru perfect între calitate și preț, cu avantaje practice și moderne.

Preț: 11.25 Lei

Caracteristicile produsului Literatura romana, clasa a VIII-a.

  • Brand: Andreas
  • Categoria: Semestrul 1 Semestrul 2
  • Magazin: grupdzc.ro
  • Ultima actualizare: 12-12-2024 01:26:12

Comandă Literatura romana, clasa a VIII-a. Online, Simplu și Rapid

Prin intermediul platformei YEO, poți comanda Literatura romana, clasa a VIII-a. de la grupdzc.ro rapid și în siguranță. Bucură-te de o experiență de cumpărături online optimizată și descoperă cele mai bune oferte actualizate constant.


Descriere magazin:
Prin prezenta lucrare intentionam sa dam posibilitatea elevului sa descopere singur minunatiile care se ascund sub slova literaturii dar asta nu se poate face decat lucrand incercand exersand. In toata activitatea noastra ne-am condus dupa un principiu simplu elevul nu se poate forma DECAT prin efort propriu la care se adauga factori auxiliari manuale profesori surse de informatii etc. altfel vor rezulta niste robotei semidocti sau zerodocti. De ce INSTRUIRE prin EVALUARE Cerinta de regula este formulata in termeni evaluativi dar poate fi citita si in registru instructiv pentru ca formularea este in asa fel realizata incat strecoara elemente informative de cele mai multe ori cerintele chiar daca nu vor fi rezolvate contin o trainica si utila sursa de informatie V. N. fonetic BENEFICII a pentru profesor profesorul alege textul potrivit gen specie personaj moduri de expunere etc. poate organiza discutii mese rotunde pe anumite teme alcatuieste rapid lista cerintelor temelor pentru acasa etc. b pentru elev are posibilitatea sa invete cum se poate patrunde in tainele frumusetea literaturii. VOCABULARUL Lipsa performantelor este cauzata de saracia unui vocabular adecvat cantitativ si calitatv de aceea s-a folosit un limbaj cu standarde mai ridicate avand convingerea ca noile cuvinte necunoscute sunt o sursa sigura pentru imbogatirea vocabularului daca se apeleaza la profesor daca se foloseste glosarul oferit sau un dictionar explicativ V. conceptele estetice care nu se studiaza in gimnaziu exceptie - comicul dar vor trezi interesul celor dornici sa aiba un vocabular mai bogat De aceea limbajul folosit in lucrare in mod intentionat este adeseori peste nivelul anului de studiu apeland la anumite tehnici pentru a-l face accesibil elevilor un glosar la sfarsit formularea facuta in asa fel incat sa reiasa - din context - sensul cuvantului etc. GLOSARUL In glosar cuvintele noi necunoscute sunt date ca in orice dictionar in ordine alfabetica iar in corpul lucrarii sunt marcate cu asterisc de fiecare data cand apar s-a trecut doar termenul mai important dintr-o familie de cuvinte ex. ambiguitate nu ambiguu ambiguiza ambiguizare etc. CERINTE ITEMI SARCINI DE LUCRU Partea I cerintele formulate la cele 10 niveluri se va relua cu 1 adaugari in functie de treapta de studiu si la clasele urmatoare VI VII VIII 2 modificari de continut in sensul de ridicare a nivelului de exprimare tot conform treptei de studiu. Cerintele 1. vizeaza toate treptele de performanta incepatori ageamii initiati talentati performanti olimpici 2. urmaresc dezvoltarea gandirii proprii nu sabloane luate de ici-de colo 3. libertatea un drum propriu indeosebi itemii axati pe exprima-ti parerea despre... dar si celelalte sarcini de lucru Felul cum e formulata cerinta justifica deplin subtitlul lucrarii INSTRUIRE prin EVALUARE in sensul ca SE CERE dar SE si OFERA acesta fiind -de fapt - si principiul de baza al lucrarii incercand sa rezolve EVALUARE niste cerinte itemi teme etc. elevul va invata INSTRUIRE pentru ca are nevoie de documentare de cercetare de acumulare de apropriere a unor termeni a unor informatii pe baza carora va rezolva cerinta respectiva. PUNCTE forte ale lucrarii - Itemii in care se cere sa explice anumite idei generale... - Ideea de a cere fara a numi elemente prin care se vor defini in clasele urmatoare anumite parti de propozitie sau propozitii subordonate. Sa argumenteze ideea ca ex. o specie anume cum ar fi DOINA ... si urmeaza toate elementele definitorii ale speciei respective -Exprima-ti parerea despre ideea ideile ... si urmeaza o suita de idei ale specialistilor despre problema respectiva continuta in cerinta un astfel de item poate fi un mic studiu de caz de problema despre comunicarea in arta dramatica STRUCTURA LUCRARII NIVELURI DOMENII de abordare a textului literar Genuri literare Specii literare Personajul Compozitia structura operei literare Prozodie Moduri de expunere Momentele subiectului Mijloace procedee artistice Figuri de stil tropi Elemente de estetica Interferente cu alte arte EMINESCIANA E. P. C. c. c.

Literatura romana, clasa a VIII-a. Ghid practic de decodare a textelor din toate manualele scolare - 0 | YEO

Produse asemănătoare

Produse marca Andreas