Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii să‑și aline suferința emoțională, diferitele abordări psihoterapeutice făcând eforturi pentru a înțelege emoția și contribuția ei la experiența zilnică de a fi om.
Tompkins Data aparitie: An aparitie: 2020 Format: Tip coperta: Broșată Numar pagini: 312 Traducator: Raluca Hurduc Ilustrator:.
Malberg, Michael A.
Greenberg, Norka T.
Tompkins DETALII: Autor: Leslie S.
Malberg și Michael A.
Greenberg, Norka T.
Comparație între abordări — Leslie A.
Greenberg 5.
Psihoterapia centrată pe emoție — Leslie S.
Tompkins 4.
Psihoterapia cognitiv-comportamentală și emoția — Michael A.
Malberg 3.
Psihoterapia psihodinamică și emoția — Norka T.
Tompkins 2.
Malberg și Michael A.
Greenberg, Norka T.
Introducere — Leslie S.
Autorii Cuprins 1.
A scris numeroase articole și capitole în cărți despre terapia cognitiv-comportamentală.
Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitivă din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy și practică psihoterapie cognitiv-comportamentală.
Michael A.
Coordonează colecția de psihologia dezvoltării de la Karnac și este în colectivul editorial a unor reviste de prestigiu în domeniul psihoterapiei copilului și adolescentului.
Este membră a Societății psihanalitice Western New England și a Societății Freudiene Contemporane.
MALBERG, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut și practică psihanaliza cu adulți, adolescenți și copii.
Norka T.
A scris lucrări importante despre psihoterapia centrată pe emoții și a primit numeroase premii pentru activitatea sa științifică.
Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator în psihoterapia centrată pe emoții.
Numeroase vignete clinice le arată cititorilor cum să trezească, să identifice și să canalizeze emoțiile în terapie, utilizând, de asemenea, emoții pentru a dezvolta și a menține o alianță terapeutică eficientă. În fiecare capitol este adus în atenție impactul emoțiilor asupra dezvoltării copilului și a proceselor de învățare, relația dintre emoție și motivație și modurile în care emoția poate fi canalizată în terapie pentru a îmbunătăți funcționarea psihică și pentru a întări relațiile interpersonale. În volumul de față autorii prezintă modurile în care abordările psihoterapeutice cele mai practicate în prezent – psihodinamică, cognitiv‑comportamentală și centrată pe emoție – privesc rolul emoției în terapie.
Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii să‑și aline suferința emoțională, diferitele abordări psihoterapeutice făcând eforturi pentru a înțelege emoția și contribuția ei la experiența zilnică de a fi om